פרסום ראשון

ג'ינגלים פוליטיים? לא אצל אברהם פריד

הזמר אברהם פריד רוצה "לשמר את שיריו בטהרתם" - כך הגיב אמרגנו למועמדים וסיעות פוליטיות שונות שביקשו להשתמש בלהיטיו הפופולריים כג'ינגלים בבחירות הקרבות (ברנז'ה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אברהם פריד (צילום: משה ביטון)

בימים אלו של טרום בחירות, מפלגות רבות שוחרות לפתחן של גדולי הזמר החסידי על מנת לבקש את רשותם להשתמש בשירים שיצאו תחת ידם, כג'ינגל הבחירות של מפלגתם, אלא שדווקא תשובתו של גדול הזמר החסידי אברהם פריד הפתיעה את אנשי המפלגות.

באוצרו של פריד, שירים רבים שעשויים להתאים לג'ינגלים של המפלגות, לאחר שהפכו למוסיקה מוכרת ונשמעת מאוד בבתים חרדיים רבים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי יובל סטופל, מי שמייצג את אברהם פריד ואף עובד לצדו שנים ארוכות, השיב בשלילה לכל הבקשות האלו. לדבריו, "אנחנו מקבלים בחודשים האחרונים פניות ממפלגות שמתמודדות בבחירות המוניציפאליות בערים השונות, לעשות שימוש בשיריו של פריד, בדרך זו או אחרת".

"לכולן אני נאלץ להשיב בשלילה", כתב סטופל למועמד שביקש ממנו, ונימק: "פריד רוצה לשמר את השירים בטהרתם, ללא כל זיק פוליטי למפלגה כזאת או אחרת. על כן אין אפשרות לעשות כל שימוש בשיריו. הוא אינו מסכים לכך".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הגיב סטופל: "אין שום קשר אם זו מפלגה כזאת או אחרת, או חברה מסחרית גדולה ככל שתהיה: שיריו של פריד נועדו לשימוש רק עבור העניין המוסיקלי. לו רצה לעשות בהם שימושים מסחריים כאלה ואחרים, כבר היה עושה זאת מזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר