לאחר 4 שנים וחצי

גואל ועקנין עוזב את מוסדות 'תפארת בבא סאלי'

לאחר ארבע שנים וחצי מנכ"ל מוסדות 'תפארת בבא סאלי' בנתיבות - הודיע על פרישתו. גואל ועקנין: "מהיום הראשון הצבתי לעצמי יעדים ואני יכול לומר בסיפוק שעמדתי בהם" (ברנז'ה)

גואל ועקנין עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד, מנכ"ל מוסדות 'תפארת בבא סאלי' בנתיבות, גואל ועקנין, פורש מתפקידו.

ועקנין מילא בעבר תפקיד בכיר בחברת 'בכר תקשורת' בבעלות היועץ האסטרטגי ישראל בכר, ולאחר מכן שימש כפרשן פוליטי ברדיו 'קול חי'. עם חזרתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לשולחן הממשלה, מונה ועקנין לשמש כיועצו וכדוברו למגזר החרדי.

בשנת 2016 פרש גואל ועקנין מעולם התקשורת והייעוץ האסטרטגי ומונה לכהן כמנכ"ל המוסדות ע"ש בבא סאלי בנתיבות, שבנשיאותו של האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא.

בכיר במוסדות מספר ל'כיכר השבת' כי "מיד עם כניסתו לתפקיד עמד הרב גואל ועקנין על צרכי המוסדות המונים כיום למעלה מאלף ושלוש מאות תלמידים וכמאה ושלושים אברכים, אם בעבר הרחוק עוד קרה שהיו עיכובים במשכורות עובדי ההוראה, כיום ולאחר מספר פעולות שנקט בהכוונת האדמו"ר - ממנו זכה לאמון מלא ולגיבוי מוחלט, כל המערכות עובדות באופן מסודר".

במהלך הזמן יצא ועקנין ביחד עם הגה"צ רבי משה אביחצירא, אליו הוא נחשב מקורב מאוד, למסע חיזוק בבורו פארק ובוויליאמסבורג שבניו יורק ובציריך שבשווייץ, ומיד עם החזרה ארצה הוקם כולל אברכים נוסף.

ועקנין שנהנה מקרבה גם ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פעל ביחד עם אנשי לשכתו להקמת מרכז למורשת הבבא סאלי, דבר שעבר בהחלטת ממשלה ונמצא בימים אלו בהליכי תכנון סופיים לקראת תחילת העבודות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר גואל ועקנין: "אני מודה לקב"ה על הזכות לנהל את המוסדות המפוארים ע"ש הקוה"ט סידנא בבא סאלי זיע"א. האמון והגיבוי המלא להם זכיתי מצד כ"ק האדמו"ר אפשרו לי להוביל קדימה את המוסדות מידי יום".

ועקנין הוסיף ואמר כי "הדלת הפתוחה בלשכת ראש העיר יחיאל זוהר ושיתוף הפעולה וההכוונה מצד מנכ"ל רשת החינוך הרב חיים ביטון סייעו לי לעמוד ביעדים אותם הצבתי לעצמי עם כניסתי לתפקיד".

באשר לעתיד אמר ועקנין כי "בימים אלו אני בוחן מספר הצעות וכולי תפילה שהקב"ה ינחה אותי בעצה נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר