מזל טוב!!!

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג - התארס

חיים גולדברג, עיתונאי וצלם אתר 'כיכר השבת', התארס בשעה טובה ומוצלחת עם נעמה גלבך, משכונת הר נוף בירושלים • חברי מערכת 'כיכר השבת' מאחלים: "מזל טוב, חיים!" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מזל טוב!! חיים ונעמה (צילום: באדיבות המצלם)

‏מזל טוב! חיים גולדברג, עיתונאי וצלם 'כיכר השבת', התארס היום (שלישי) בשעה טובה ומוצלחת עם נעמה גלבך, משכונת הר נוף בירושלים.

גולדברג, בן ה-21, שגדל בכרמיאל ולומד בישיבת רש"י בירושלים, החל את דרכו העיתונאית ב'כיכר השבת' לפני כשלוש שנים. חבריו יודעים לספר כי "מגיל 10 הוא עם מצלמה ביד".

במהלך עבודתו העיתונאית חשף גולדברג שורה ארוכה של פרסומים ותיעודים, שעוררו סערות ציבוריות, לא מעט מהם - מתוככי שכונת מאה שערים הירושלמית.

גולדברג הצליח להוביל לא מעט תהליכים משמעותיים, הן בדרך למיגור האלימות של שוטרים אלימים והן למען התושבים, כדוגמת, הסרת הטלפונים הציבוריים בשכונות החרדיות, לאחר שחשף כיצד הם מסכנים את הילדים הרכים.

‏בשנת 2019 נבחר גולדברג לאחד מארבעים הצעירים המשפיעים של אתר 'אייס'. בנוסף לכך, מספר תמונות שצילם גולדברג בשנים האחרונות נכנסו לתצוגה בתערוכות יוקרתית, בהן "עדות מקומית", וזכו בדירוג גבוה.

מערכת 'כיכר השבת', ההנהלה, העורכים, הכתבים, אנשי השיווק והגרפיקה, וכל הצוות מאחלים לחיים ברכת מזל טוב חמה ולבבית ושיהיה "ענבי הגפן בענבי הגפן דבר נאה ומתקבל".

מזל טוב, חיים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר