מנסה לצאת מהתסבוכת

'הצל' הוכרז כפושט רגל וחויב לשלם מאות אלפי ש"ח

איש הימין וכוכב הרשתות החברתיות, יואב אליאסי המכונה "הצל", הוכרז בבית המשפט כפושט רגל רשמי, בהסכמת עורכי דינו, בניסיון לפתור את חובותיו (אנשים)

'הצל' (צילום: שריה דיאמנט)

איש הימין וכוכב הרשתות החברתיות, יואב אליאסי המכונה "הצל", מימיו עוד כראפר, מחויב להחזיר בתוך שנה חובות על סך של כ-400 אלף שקלים לגופים שונים, ובהם בנק דיסקונט, עיריית תל אביב, מס הכנסה ומע"מ, אלא אם יוכיח שהנושא טופל כבר

ההחלטה הגיעה בהסכמת הצדדים בבית משפט המחוזי בתל אביב היום (ראשון), לאחר כ-11 שנה של הסתבכות כלכלית שהובילה אותו לפשיטת רגל לעיקול התמלוגים שקיבל כמוזיקאי.

אליאסי צבר בעבר חובות של מעל לחצי מיליון ש"ח למספר גופים בהם בנק דיסקונט לא נטען שחייב 268 אלף ש"ח ועיריית תל אביב לה הוא חייב לטענת העירייה 130 אלף ש"ח, שתפחו מקנסות חנייה של כעשרת אלפים ש"ח בלבד. כמו כן לאליאסי חובות במס הכנסה ומע"מ.

אליאסי טען היום בבית המשפט, באמצעות עורכת דינו יפית לבון, שכבר החזיר חלק מחובותיו. הוא טען כי "תביעת החוב של עיריית תל אביב אמורה להימחק וגם מס הכנסה ומע"מ נמחק", לדבריו הוא הגיע להסכמים מחוץ לבית המשפט על רוב הסכומים.

הנושים ניסו לטעון כי יכולותיו של אליאסי לגייס כספים עבור חיילי צה"ל מלמדים על יכולת הגיוס שלו, למרות שמדובר בבירור בכספים שלא הגיעו ולא יועדו בכלל לשימושו האישי ונאספו במסגרת פעילותו הציבורית בלבד.

בית המשפט פסק לבסוף כי אליאסי יחזיר לנושיו כ-400 אלף שקלים כל עוד לא הציג אישור על החזרת חובותיו, זאת בתשלום חודשי של לא פחות מ-10 אלפים שקלים בשלושת החודשים הראשונים, ולאחר מכן לא פחות מ-25 אלף. אליאסי, שכאמור נמצא במעמד של פושט רגל, הוכרז על ידי השופטת כפושט רגל.

עו"ד יפית לבון המייצגת את יואב אליאסי מסרה בתגובה: "היום יואב הוכרז כפושט רגל באופן רשמי, אחרי מסכת עינויים של 11 שנים על לא עוול בכפו. היום ניתנה לו האפשרות סופסוף להתחיל חיים חדשים. 400 אלף שקלים לא היו ולא יהיו במצבת הנשייה שלו. לצערי היו לא מעט נושים שניסו לשים מקלות בגלגלים, כשבפועל מה שקרה שיואב הוכיח שהוא ראוי לקבל הפטר מחובותיו בהתאם לתשלום. מתוך ידיעה שלי, מחקתי לו את החובות למס הכנסה ומע"מ. עם עיריית תל אביב הגעתי להסכמות, סכום החוב יישאר פרטי, תביעת החוב תימחק בהמשך. יואב לא מתחמק מחובות, נעשה לו עוול, הוא יכול היה לסיים את התיק הזה לפני שנים. נוספו לו חובות נוספים על לא עוול בכפיו. הוא לא יצר חובות חדשים. הטענות נועדו להכפיש אותו. הוצאות משפט לא נחשבות מאחר וכל אחד ואחת יכולים לקבל זאת לאחר ניהול ההליך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר