לאחר שנשרף

איציק סעידיאן בפוסט מרגש: אני מרגיש בן שנתיים

נכה צה"ל שהצית את עצמו והיה במצב אנוש, בפוסט יום הולדת מרגש במיוחד בו הוא מספר על השינוי העצום שחל בחייו מאז האירוע הקשה (אנשים, ברנז'ה)

(צילום: @tarlanbenavi)

איציק סעידיאן, נכה צה"ל, שהחלים לאחר שהצית את עצמו במחאה על מצבו הנפשי וחוסר הסיוע שקיבל מהמדינה והיה במצב אנוש תקופה ארוכה, בפוסט מרגש במיוחד אותו פרסם לרגל יום הולדתו.

"הנה אני פה. חוגג 28 שנים, למרות כל התחזיות שהייתי אמור לסייים את חיי בגיל 26. שנתיים עברו ואני פה איכשהו מסתובב וכולם מכירים אותי…", כתב סעידיאן.

"מסתכל על זה ועדין יש טענה שאומרת שאני בן שנתיים. שנתיים בהם הכרתי את עצמי ואת העולם מחדש. מי אני ומה הייעוד שלי, למה נשארתי פה כנגד כל הסיכויים?".

"אז כן זה תלוי. יש בי את יצחק סעידיאן, שחי מגיל מאוד מוקדם כמו עלה נידף ויש את יצחק בן השנתיים שמרגיש שאולי באיזה שהוא מקום התחיל לגדל שורשים של עץ משלו", כתב חתן היום הולדת.

"מתוך המקום הכי הנמוך בו הגעתי בחיי... איכשהו התחלתי לאט לאט לחזור למקום שבו הגשמתי את מה שרציתי להגיד. ומתחיל להרגיש את ייעודי, מהמקום הכי חשוך בחיי, אני מרגיש שאני אולי לפעמים יכול לראות את האור שבקצה המנהרה".

"אתם יודעים, לפעמים מגיעים אלי אנשים ומספרים לי את סיפורו של נחשון בן עמינדב ואני לעצמי לא חושב שזה הכי קשור... אבל באיזה שהוא מקום מרגיש לגמרי שהתחלתי את יציאת מצרים הפרטית והכללית שלי ושלנו. הבחירה שלי לשנה הבאה, להתקרב לארץ המובטחת עוד יותר ובכך את כל מי שמסביבי ומי שלא. ובדרך הנכונה שהיא יכולה להיות קיצונית, אך לא על ידי עקדה", סיים סעידיאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר