פרשת מני נפתלי ושרה נתניהו: רה"מ מגיב

מני נפתלי הגיש תביעה נגד משרד ראש הממשלה על כך שעבר "מסכת התעללויות" מצידה של אשת רה"מ, שרה נתניהו. כעת ראש הממשלה עצמו מגיב לטענות הקשות (משפט)

מני נפתלי (צילום מסך: ערוץ 2)

לאחר החשיפה אמש (ד') בחדשות ערוץ 2 על התביעה נגד נגד רה"מ בנימין נתניהו וסמנכ"ל נכסים ומבצעים במשרד רה"מ עזרא סיידוף.

במשרד ראש הממשלה תוקפים את התובע מני נפתלי, לכתבה אתמול מסרו ממשרד רה"מ כי, "מדובר ברכילות מרושעת תוך הפרת הפרטיות של רה"מ ורעייתו, במטרה להכפיש אותם להוציא כספים שלא כדין מרה"מ".

הבוקר (ה') מפרסם עיתון ישראל היום תגובות נוספות מסביבת ראש הממשלה ואף מראש הממשלה עצמו, "מדובר בתביעה סחטנית ומופרכת. לדברי מני נפתלי עצמו עיקר תביעתו נובעת מסירובו של משרד רה"מ לבקשתו לקבל קביעות בתפקידו. הדברים הללו אינם מתיישבים עם טענתו על 'הסבל' הנורא שעבר עליו בתפקיד. אם היה לו כל כך רע בבית רה"מ, מדוע ביקש להיות שם באופן קבוע?"

בראיונות שהעניק אמר ראש הממשלה, "גם לרה"מ מגיעה פרטיות. יש נכונות ויד קלה על ההדק בכמה כלי תקשורת, שמטרתה לעודד את מי שמבקש להעלות דברים כאלה ולתת במה לאנשים האלה לומר את מה שהם רוצים. יש כאן הרבה חטטנות".

כזכור, אב הבית בבית ראש הממשלה, מני נפתלי, התלונן נגד רעיית ראש הממשלה כי העבירה אותו מסכת התעללות, השפלות, צעקות ואף השמיעה אמירות גזעניות כנגד מרוקאים, לטענתו. והגיש תביעה בסך כמיליון שקלים לבית הדין לעבודה.

בכתב התביעה נכתב בין היתר, כי עשרות עובדים אחרים סיימו את עבודתם במעון ראש הממשלה, ולא בצורה חיובית. לדבריו, הסיבה נעוצה ברעיית ראש הממשלה "הדורשת מעובדי מעון ראש הממשלה שירותים אישיים יומם וליל, ומעלה דרישות בלתי סבירות, המלוות ביחס מחפיר כלפי העובדים העומדים לשרתה".

לפי התביעה, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתמשה בתקציב שהוקצב למעון מכספי הציבור עבור עניינים אישיים. "הגברת נתניהו דרשה כי מר נפתלי ירכוש בעבורה נרות נשמה בעלות של אלפי שקלים, מתקציב משק הבית למרות שהתקציב הוגבל על פי הוראות משרד ראש הממשלה, לדברי מאכל בלבד" נכתב בתביעה.

בנוסף, בכתב התביעה מוצגת מסכת ההתעללות שעבר אב הבית על ידי רעיית ראש הממשלה, כך לדבריו. "במקרה אחר העירה אשת ראש הממשלה את מר נפתלי משנתו בשעה 3 לפנות בוקר בצעקות רמות, ונזפה בו על כך שרכש חלב בשקית ולא בקרטון".

מכתב התביעה עולה כי ראש הממשלה התערב בעניין ודרש "שהתובע ידאג לעשות כל מה שגברת נתניהו מבקשת, 'כדי שהיא תירגע'".

במקרה אחר נטען כי נפתלי הביא למשפחת נתניהו ארוחה לשבת ממלון די קיסריה ו"ספג קיטונות בשל כך שהמלון סיפק למשפחת נתניהו אוכל רב מידי, לטעמה של הגברת נתניהו. גברת נתניהו גערה בתובע והסבירה לו: 'אנחנו אירופאים. אנחנו עדינים. לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם המרוקאים. אתה מפטם אותנו ואחר כך כשמצלמים אותנו בחו"ל, אנחנו נראים שמנים'".

במקרה אחר נטען, "לאחר שתקופה ארוכה לא ראה את ילדיו, החליט מר נפתלי להביא את ילדיו עמו ביום העצמאות כדי שיהיו בקרבתו לפחות בעת הכנת ארוחת החג, כשמראש היה ברור שבעת הסעודה יוכל לעזוב עמם לביתו. הדבר לא נשא חן בעיני הגברת נתניהו, שביקשה שהילדים יעזבו מיד את הבית, ואף טרחה להטיח בפני התובע כי 'גם ראש הממשלה לא רואה את הילדים שלו'".

לפני כחודש נשלח לנפתלי מכתב אזהרה, שלפיו חשיפת המידע שאליו נחשף במסגרת עבודתו היא עבירה פלילית. ממכתב קודם עולה כי נפתלי הועסק על תקן ממלא מקום וכי היה ברור לו שמדובר בעבודה זמנית עד לעריכת מכרז למשרה וכי הוא לא רשאי להגיש מועמדות אליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר