10,000 תלונות תוך 4 ימים על החיתול של "האגיס"

אושרה תביעה יצוגית שיזמה אם לתינוקת נגד חברת חוגלה-קימברלי לאחר שחיתול של "האגיס" דלף, הרטיב את בגדי התינוקת וגרם לסימנים אדומים על גופו. חוגלה-קימברלי התנצלה והעניקה פיצוי (משפט)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בית המשפט המחוזי בלוד אישר אתמול (ב') תביעה ייצוגית נגד חברת חוגלה-קימברלי בשל 10,00 תלונות שהתקבלו בתוך ארבעה ימים בלבד על דליפה בחיתול האורגני של האגיס.

החיתול המכיל כותנה אורגנית, הושק בשנת 2010 במטרה לחזק את מעמד המותג האגיס, אלא שזמן קצר מאז ההשקה, קיבלה החברה תלונות רבות מצד לקוחות כי החיתול דולף.

בעקבות זאת, עצרה העבירה החברה את הייצור מטורקיה למפעל ישראלי בעפולה. אולם מאז רק נרשמה עלייה במספר התלונות.

חברת חוגלה-קימברלי החליטה לעצור את ייצור החיתול האורגני ואף פרסמה את הודעת התנצלות בתקשורת בה הודתה בתקלה והזמינה את הלקוחות שנפגעו לקבל פיצוי. עם זאת, בחוגלה-קימברלי טוענים כי רק 10% מהחיתולים האורגניים היו פגומים.

מאחורי התביעה עומדת אם לתינוקת שהייתה בת שנה ושלושה חודשים. לדבריה, היא רכשה כ-20 חבילות חיתולים במשך 3 חודשים ואלו היו "פגומים באופן שלא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק וסביבותיו, השאירו את עור התינוק רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על עורו".

השופטת מיכל נד"ב כתבה בהחלטתה: "אני סבורה כי בנסיבות העניין, ניהול תובענה ייצוגית היא הדרך היעילה וההוגנת להכרעה במחלוקת. משהוכח כי הייתה תקלה בחיתולים, וכי ציבור לקוחות נרחב שצרך את החיתולים ניזוק לכאורה בנזק בסכומים שאינם מעודדים הגשת תביעות אישיות, נראה כי התובענה הייצוגית היא הדרך הראויה לניהול ההליך".

בתגובה נמסר מחוגלה-קימברלי כי "בכוונת החברה לפעול להגשת ערעור על ההחלטה. מדובר באירוע מלפני כ-3 שנים לגביו פעלה חוגלה-קימברלי כחברה אחראית ובשקיפות מלאה כלפי צרכניה, התנצלה על התקלה וניהלה מהלך פיצוי נרחב. חוגלה-קימברלי עושה את מירב המאמצים ותמשיך לפעול ללא לאות על מנת להביא לצרכניה את מוצרי הפרימיום החדשניים והמובילים בשוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר