המשטרה: "להעמיד לדין את אולמרט ועורך דינו"

יחידת להב 433 של המשטרה הודיעה כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ועורך דינו נבות תל צור בחשד לשיבוש מהלכי ומשפט (משטרה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אולמרט ונבות תל צור (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ועורך דינו לשעבר נבות תל צור, חשודים בעבירות של שיבוש מהלכי משפט והדחת עד. כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה.

במהלך חקירה שארכה כחודשיים על ידי יחידת להב 433 של המשטרה, נמצאו כנגד השניים ראיות לכך שפעלו כדי ששולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, לא תמסור עדות כנגד אולמרט.

על פי המשטרה, השניים פעלו לכאורה בכדי למנוע מזקן מלחתום על הסדר טיעון עם הפרקליטות בפרשת "הולילנד", ובהמשך פעל אולמרט להשפיע על עדותה בבית המשפט.

לטענת המשטרה, במהלך תקופה זו קיבלה זקן טובות הנאה מגורמים שונים מטעמו של אולמרט. תיק החקירה החדש כנגד אולמרט יועבר כעת לפרקליטות מיסוי וכלכלה, וזו תחליט אם להגיש כתב אישום כנגד השניים.

כזכור, בתחילה אכן סירבה זקן לחתום על הסדר טיעון במסגרתו הייתה אמורה להעיד כנגד אולמרט, אך לאחר מכן, בסמוך למועד פסק הדין במשפט, החליטה לחתום על ההסכם עם הפרקליטות ואכן העידה כנגד אולמרט.

בנוסף, זקן מסרה לחוקרים הקלטות וראיות נוספות כנגד אולמרט, זאת בטענה כי ניסה לשבש הליכי משפט ולהשפיע על עדותה. כאמור, היום הודיעה המשטרה כי אכן ישנם ראיות כנגד אולמרט ופרקליטו בחשד זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות