אהרונוביץ: "הביקורת על התנהלות המשטרה בפרשת החטיפה צודקת"

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מי שאחראי על תפקוד משטרת ישראל, אומר היום כי הביקורת נגד המשטרה באי הטיפול בזמן בשיחת החטוף בליל החטיפה מוצדקת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אהרונוביץ והמפכ"ל יוחנן דנינו (צילום: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה: השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מי שאחראי על תפקוד משטרת ישראל, אומר בצהריים (רביעי) כי הביקורת נגד המשטרה בטיפול בשיחת החטוף מוצדקת.

יממה לאחר חטיפת הנערים התברר כי אחד החטופים התקשר אל מוקד המשטרה מתוך רכב החוטפים ולחש "חטפו אותנו - חטפו אותנו", שיחה שנמשכה כשתי דקות, אך המוקדנים לא התייחסו אל השיחה ולא העבירו אותה בזמן אמת לצה"ל ולשב"כ.

המפכ"ל יוחנן דנינו ששהה בארה"ב חזר לאחר ביקורת שחטף בתקשורת הישראלית, והגיב לטענות נגד המשטרה: "אני חושב שבעת הזו התפקיד המרכזי של כולנו הוא להתרכז במשימה של להשיב את הבנים. אני שמעתי את הביקורת מרחוק. אנחנו נבדוק את כל מה שצריך, אבל צריך לעשות את זה בזמן הנכון".

אך היוום אומר השר לביטחון פנים כי הביקורת מוצדקת. במהלך ביקור בישיבת "מקור חיים" בה לומדים שניים מהחטופים אמר אהרונביץ: "זו ביקורת מוצדקת מטבע הדברים. יש לזכור שאני גם אמרתי שצריך לבדוק את הדברים ולהפיק את הלקחים. אני שמעתי את הקלטת, אני אומר שזה קשה מאוד להבין אותה אבל הקלטת הזו באחד הימים תובא לידיעת הציבור. אבל אם היו תקלות אני הבנתי שהמפכ"ל מינה צוות בדיקה. מקווה שיסיקו מסקנות".

יצוין כי המשטרה הקימה צוות בדיקה שיתחקר את האירוע בכדי לבדוק האם היה מדובר במחדל של כחולי המדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות