התיעוד המפליל: צפו בעו"ד רונאל פישר מקבל את תיק הדולרים

עו"ד רונאל פישר חשוד ששיחד קציני משטרה וסחר במידע משטרתי חסוי, זאת לאחר עדותו של יו"ר נמל אשדוד אלון חסן. כעת חושף אתר ynet לראשונה את התיעוד של פישר כשהוא מקבל לידיו את מזוודת המזומנים מחסן. השניים נראים יושבים במסעדה כשלבסוף הם נפרדים ועורך הדין יוצא עם מזוודת הדולרים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פישר עם מזוודת המזומנים (צילום: מתוך ynet)

הפרשה שמטלטלת את המשטרה: פרקליט הצמרת הישראלי, עו"ד רונאל פישר, חשוד ששיחד קציני משטרה בשביל 'לסגור' תיקים של לקוחותיו ובכך שסחר במידע משטרתי חסוי תמורת סכומי כסף גדולים.

כעת (שני) חושף אתר ynet את התיעוד שהפליל את פרקליט הצמרת. בסרטון נראים פישר ויו"ר נמל אשדוד אלון חסן, שהביא להפללתו של פישר ולפתיחת "תיבת הפנדורה" במשטרת ישראל, יושבים במסעדה. בסיום הפגישה בין השניים נראה פישר עוזב את המקום לאחר שהוא אוסף מהרצפה מזוודה בה לכאורה היו 150 אלף דולר, זאת במטרה לחלץ את חסן משתי פרשיות בהם הסתבך. בשלב זה נראה חוקר מח"ש שהמתין בהסוואה, ממהר בעקבות פישר אל מחוץ למסעדה.

הפגישה בין עורך הדין לחסן התקיימה ביום חמישי בבית קפה והייתה חלק מתרגיל שבמסגרתו שיתף חסן פעולה עם המשטרה בכדי להפליל את פישר. רגע אחרי שיצא מבית הקפה קפצו עליו חוקרי מח"ש ועצרו אותו.

כזכור, אתמול הותר לפרסום שפישר נעצר ביום חמישי בחשד לעבירות שוחד ומרמה. מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים.

השופטת חגית מאק קלמנוביץ' ציינה שקיים חשש לשיבוש הליכי משפט מצד עו"ד פישר. "קיים חשד לכמה פרשיות נוספות שבהן מתעורר חשד לעבירות שוחד או עבירות דומות. מדובר בכמה אירועים שכל אחד מהם עומד בפני עצמו", כתבה השופטת והוסיפה, "לפחות לגבי חלק מהאירועים הוצג חומר הכולל חשדות מוצקים שמאחוריהם עומדים אנשים קונקרטיים וגרסאות ברורות".

בבקשת הארכת המעצר נטען כי פישר דיווח לחסן שמתנהלת נגדו חקירה, הודיע לו על מעצרו המתוכנן ואף מסר לו פרטים סודיים מתוך החומר המשטרתי. כנגד פישר נראה שיש לחוקרי מח"ש חומר ראייתי רב, אך כנגד הקצינים החשודים נראה שבשלב זה למשטרה אין עדיין דיי ראיות.

עם זאת, קצין בכיר ביחידת להב 433, שהיה אחראי בין היתר על חקירת הפרשה בנמל אשדוד, עוכב הבוקר לחקירה בחשד למעורבות בפרשה החמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר