שולה זקן החלה לרצות את עונשה; פרקליטה: "היא אישה מאמינה"

שולה זקן, לשעבר ראש לשכתו של אהוד אולמרט, החל הבוקר לרצות את 11 חודשי מאסר שנגזרו עליה בכלא. פרקליטה מספר על אישה מאמינה שמרבה באמירת תהילים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שולה זקן, הבוקר (צילום: פלאש 90)

בכלא נווה תרצה, התייצבה הבוקר (שלישי) שולה זקן, מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לריצוי 11 חודשי מאסר בפועל, שנגזרו עליה כחלק מעסקת טיעון בפרשת הולילנד.

שולה זקן בחרה להקדים את מועד כניסתה לכלא בשל רצונה להיות בחג הפסח הבא בביתה.

מאז החל משפט הולילנד נוהגת שולה זקן לפקוד קברי הצדיקים כדוגמת 'שמעון הצדיק' בירושלים. גם ביום בו השופט דוד רוזן קיבל את עסקת הטיעון בעניינה היא יצאה מבית המשפט היישר לציון רבי שמעון בר יוחאי במירון ואחר-כך לקברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

עו"ד עופר בר טל, פרקליטה של שולה זקן, אומר ל"כיכר השבת" כי מרשתו הינה "אישה דתית. היא תמיד הייתה דתייה, ואני חושב שהיא התקרבה יותר בשמונה שנים האחרונות. היא בהחלט מאוד מאמינה. היא דתייה. היא שומרת שבת והולכת לבית-הכנסת".

"היא קוראת כל הזמן תהילים. לאורך כל המשפט היא אמרה תהילים", מספר פרקליטה. "מאוד מאוד חשוב לה הנושאים האלה. כל נושא האמונה מאוד חשוב ומאוד מוליך אותה. אלו הדברים החזקים באישיות שלה".

"בכל השלוש שנים האלה, שאני עובד איתה, אני רואה מולי אישה מאמינה, כך אני קולט אותה", מספר עו"ד בר טל, "היא הייתה מדברת איתי בנושאים של אמונה כי היא באמת אישה של אמונה".

"כל אדם מאמין שאני מייצג אותו במשפט ובמשפטים פליליים כמו שאני מתעסק, יש משברים מאוד גדולים וחששות, אז תמיד נושא של אמונה הוא נושא שנכנס לתוך הטיפול ברגע שמדובר באדם מאמין", הוסיף עו"ד בר טל.

לפני חודשיים, שופט בית משפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן קיבל את הסדר הטיעון עם שולה זקן וגזר עליה 11 חודשי מאסר בלבד אותם תרצה ב-1 בספטמבר. בנוסף נגזרו עליה שנתיים וחודש מאסר על תנאי, 25 אלף שקל קנס וחילוט של 75 אלף שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר