מעצר המחבל • צפו בוידאו

נס ליד ביתר עילית: סוכל פיגוע ענק עם מכונית תופת

רכב מסוג ברלינגו עורר את חשדם של לוחמי משמר הגבול במחסום ביתר עילית בדרכו לצור הדסה • הנהג התבקש לעצור ולכבות את האוטו אך ניסה להימלט ונעצר ע"י אחד השוטרים ששלף לעברו את נשקו האישי • ברכב התגלה מטען רב עוצמה, הנהג נעצר והועבר לחקירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ynet; תמונה: באדיבות המצלם)

"מכונית תופת" בביתר: רכב שנסע בצורה חשודה עורר הבוקר (ראשון) את חשדם של לוחמי משמר הגבול במחסום ביתר עילית בדרכו לצור הדסה, לאחר בדיקה קצרה התגלה מטען רב עוצמה בתוך הרכב. הנהג נעצר והועבר לחקירה.

הרכב, מסוג ברלינגו, האט והתקרב בצורה מחשידה לעבר המחסום. לוחמי משמר הגבול הורו לנהג לעצור אך זה ניסה להימלט. כעבור זמן קצר הוא נעצר בכוח וברכבו התגלה מטען חבלה רב עוצמה שכלל בלוני גז. החשוד חבש לראשו פאה שהוסיפה לחשד השוטרים.

מפקד המחסום סיפר כי "הוא התנהג בצורה מחשידה ולכן היינו חייבים לבדוק אותו".

הנהג התבקש על-ידי השוטרים לכבות את רכבו אך התמהמה. לוחם משמר הגבול שבדק אותו שלח את ידיו לעבר מפתחות הרכב בכדי לכבות אותו על-מנת לבצע חיפוש בתוך הרכב.

בשלב זה הנהג התחיל בנסיעה כשחצי גופו של הלוחם בתוך חלון הרכב. כעבור נסיעה של מספר מטרים שלף הלוחם את נשקו האישי, דרך את נשקו וכיוון לעבר החשוד תוך שהוא מורה לו לעצור את הרכב.

החשוד עצר את הרכב במקום ונעצר על-ידי הלוחמים. בתוך הרכב זיהו הלוחמים את המטען רב העוצמה. חבלנים הוזעקו למקום וכוחות נוספים של משטרה וצבא הגיעו לזירה.

החשוד נעצר ונלקח לחקירות שירות הביטחון ובשעה זו חבלני משמר הגבול מנטרלים את המטען.

שני צוותי כיבוי ומכלית מתחנת יו"ש הוזנקו לסייע באבטחה במחסום. מאגף התנועה של המשטרה מסרו כי נהגים מתבקשים שלא לנסוע בכביש 375. הכביש נחסם לתנועה. על הבאים מצור הדסה לנסוע דרך נס הרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר