כך תפתח המשטרה את שנת הלימודים החדשה

לקראת פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדי, אגף התנועה של המשטרה יבצע בדיקת רכבי הסעות, התקני ריסון וחגורות בטיחות בכדי לשמור על שלום הילדים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

שנת הלימודים בפתח: לקראת פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדי, שוטרי ומתנדבי אגף התנועה יבצעו בדיקת רכבי הסעות, התקני ריסון וחגורות בטיחות בכדי לשמור על שלומם של התלמידים החרדים.

במשטרה אומרים כי הפעילות המוגברת תבוצע בימים שני ושלישי ל' באב - א' אלול תשע"ד, עת מתחילה שנת הלימודים.

"במהלך פעילות מקיפה שבוצעה על ידי אגף התנועה בשנה האחרונה, נמצא כי לצערנו כי גם במגזר החרדי עדיין קיימים נהגי רכבי הסעות המסיעים ילדים בכלי רכב לא תקינים, ללא שימוש בהתקני ריסון ועם כמות הנוסעים שעולה על המותר באופן המסכן את הילדים ואת משתמשים אחרים שבדרך", אומרים במשטרה.

"לצערנו, לא רק רכבי הסעות חוטאים בכך אלא גם הורים לילדים", מוסיפים במשטרה ומציינים כי הפעילות המתוכננת תהא רחבת היקף ברמה ארצית של כלל שוטרי התנועה בכל רחבי הארץ ובהשתתפותם של שוטרי הסיירת הארצית ובשילוב משרד התחבורה.

במשטרה מציינים כי הפעילות הצפויה תתמקד בצירים בין עירוניים, בסמוך למוסדות החינוך ובקרבת יישובים בהם קיימים תלמידי בתי ספר רבים זאת עפ"י מיפוי מוקדם וניסיון משנים קודמות.

במסגרת הפעילות תתבצע פריסת עמדות לבדיקת כשירות הרכב והנהג, שימוש נרחב בסיירים-בוחנים, אכיפה איכותית וממוקדת כנגד עבירות מסכנות חיים וביצוע שימועים במקום.

"על נהגי רכבי ההסעות וכן על ההורים להבין שחיי הילדים בידיהם", אומרים במשטרת התנועה: "מעבר לכך, אי חגירת חגורת בטיחות או התקן ריסון לילדים מהווה הפרה של החוק, מדובר בסיכון חיים של ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר