ניצב יוסי פריינטי: "תעזבו אותי בשקט"

יומיים לאחר שהודיע במפתיע על פרישתו מהמשטרה, ניצב יוסי פריינטי מתייחס לסיבות שהובילו לעזיבתו: "אם לא הייתי פורש הייתי נבחר למפכ"ל. תעזבו אותי בשקט" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניצב יוסי פריינטי (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

יומיים לאחר הודעתו הדרמטית על החלטתו לפרוש משורות המשטרה, ניצב יוסי פריינטי מתייחס לסיבות שהובילו לעזיבתו. בפגישה היום (שלישי) עם כתבים הדגיש פריינטי כי הפרסומים האחרונים אודותיו לא היו מונעים ממנו להתמנות למפכ"ל לו היה מתמודד לתפקיד.

לדבריו, החלטתו על פרישה מהמשטרה התקבלה כבר לפני שלושה חודשים, אז כבר הודיע על כך למפכ"ל, רב ניצב יוחנן דנינו.

ביממה האחרונה פורסם על שני אירועים לגביהם נטען שגורמים שונים מנסים לאסוף חומר נגד פריינטי בניסיון להשחיר את פניו במסגרת ההתמודדות על תפקיד המפכ"ל. לדברי פריינטי, "האירועים האלה הם לחלוטין אינם שלדים בארוני. הם מוכרים למשפחתי ולמפקדיי".

לדבריו, היה ברור לו כי פרסומים מהסוג הזה ילוו את הליך ההתמודדות ובשל כך ביקש להימנע מהתמודדות, בטענה כי אינו בנוי לכך. "אין לי עור של פיל", אמר פריינטי.

לסיום פנה פריינטי אל כלי התקשורת בבקשה אחרונה: "תעזבו אותי עכשיו בשקט".

מוקדם יותר היום התארח נשיא המדינה ראובן ריבלין בבסיס מג"ב בירושלים. במהלך סיור עם השר לביטחון הפנים ועם המפכ"ל התייחסו שלוש האישים לטלטלה שעוברת על צמרת המשטרה בעקבות הודעות הפרישה האחרונות של הניצבים פריינטי וברונו שטיין.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התחייב כי בקרוב מאוד ימונה מפקד חדש למשטרת ירושלים: "אני ער למצב החמור שאליו נקלעה המשטרה. ימים לא קלים עוברים על משטרת ישראל, אבל יש לי אמון מלא ומוחלט במפכ"ל המשטרה שיעבור את המשבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר