דניאל נחמני הוא החשוד ברצח נעה אייל

חשיפת החשוד ברצח המסתורי של נועה אייל ביער רמות בירושלים לפני 16 שנים, הסעירה מדינה שלימה. כעת מתיר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד - דניאל נחמני (משטרה ומשפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דניאל נחמני בבית המשפט (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

שבועיים וחצי אחרי מעצרו ושש עשרה שנה אחרי מעשה הרצח המזעזע, פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי), לבית המשפט המחוזי בירושלים, כתב אישום נגד דניאל נחמני, תושב ירושלים, בן 38, בחשד לביצוע רצח הנערה נועה אייל ע״ה, שהתרחש ביער רמות בפברואר 1998.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט דרשה הפרקליטות מבית המשפט שלא לפרסם את שמו וכן אף פרט בנוגע למשפחתו, אולם שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים דחתה את הבקשה.

• קראו עוד: לאחר 16 שנה: פוענח רצח נועה אייל

על פי כתב האישום, בערב הרצח, סמוך לחצות הלילה, ישב הנאשם ברכב בכיכר הדוידקה ברחוב הנביאים בירושלים, בסמוך לתחנת האוטובוס של קו מספר 36, שיעדו רמות. הרכב היה מונע והנאשם ישב במושב הנהג והמתין.

כמה דקות לאחר הגעתן הגיעו נועה אייל ז"ל ובן זוגה, אשר שבו מבילוי משותף, לכיכר הדוידקה. שם, התפצלו השניים, המנוחה רצה לעבר תחנת האוטובוס, אשר בה אמור היה לעצור, בתוך דקות, האוטובוס האחרון לביתה שברמות. אולם משזה לא הגיע, היא ביקשה מהנאשם טרמפ, ומסיבה שאיננה ברורה הוא בחר לקחת אותה ליער רמות, שם ביצע בה מעשים חמורים ולאחר מכן רצח אותה על ידי ריצוץ גולגולתה בחפץ קהה.

כתב האישום נכתב כי ״במעשיו החליט הנאשם להמית את המנוחה, בדם קר, מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שיכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו״.

מאז הרצח ניהלה המשטרה חקירה מאומצת בכדי לשים את ידה על הרוצח המתועב, אולם מאמציה לא נשאו פרי אלא רק לפני שבועיים וחצי. לפי המשטרה, מעצרו התאפשר לאחר שבמשטרה הצליחו להתאים את ה-DNA שלו לזה שנמצא על גופתה של אייל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר