הטבח בבית הכנסת

כפר ג'בל מוכאבר: שוטרים פשטו על בתי המחבלים

כוחות משטרה רבים פשטו הבוקר על בתי שני המחבלים בכפר ג'בל מוכאבר יחד עם כוחות שב"כ, בחקירת הטבח בבית הכנסת. תשעה מתושבי הכפר נעצרו בעימותים (משטרה, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שוטרים בזירת הטבח (Noam Revkin Fenton/FLASH90)

אינתיפאדה בירושלים • הטבח בבית הכנסת: כוחות משטרה רבים הגיעו הבוקר (שלישי) לשכונת ג'בל מוכאבר שבמזרח ירושלים, לביתם של שני המחבלים שביצעו את הטבח האכזרי בבית הכנסת "קהילת בני תורה" ברחוב שמעון אגסי בשכונת הר נוף בירושלים, שבו נהרגו ארבעה מתפללים ושמונה נפצעו.

כוחות הביטחון נכנסו לבתיהם של שני המחבלים, עודאי ורסאן אבו ג'מאל, בני דודים בני 22 ו-27 תושבי הכפר, בעלי תעודת זהות כחולה, ותשאלו את בני המשפחה.

כוחות שירות הביטחון הכללי מנסים כעת להבין האם בני המשפחה ידעו על הפיגוע טרם ביצועו ולשם כך הם חוקרים את כל בני המשפחה.

בעקבות בואם של כוחות הביטחון, פרץ עימות בין תושבי הכפר שממנו יצאו המחבלים המתועבים. כוחות משטרה רבים ששהו באזור וחלקם הוזעקו מבעוד מועד, מתעמתים בשעה זו עם אותם מפגינים ערבים. כוחות המשטרה פיזרו את המתפרעים באמצעים לפיזור הפגנות, תשעה נעצרו.

בתוך כך, הודיעו במשטרה כי בפיגוע לא היה מעורב מחבל שלישי וזאת בתום חיפושים נרחבים אותם ביצעו השוטרים מאז התרחשות הפיגוע.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', אמר בזירת האירוע כי "מדובר בטבח איום ונורא". השר תיאר את פעולותיהם של כוחות הביטחון לנטרול המחבלים בעוד מבצעים את הטבח האכזרי, ואמר כי המשטרה "תהיה בכל הכפרים, בכל המקומות, נעשה הכול להחזיר את השקט הצפוי והרצוי לירושלים".

השר קרא לאזרחי המדינה שלא לקחת את החוק לידיים, "זוהי שעת מבחן לכולנו. במערכה הזו הם יובסו, אנו נרדוף אחרי כל מחבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר