ניצב במשטרה התערב לטובתו של קובי כחלון?

המחלקה לחקירות שוטרים בודקת פרשה בה ניצב במשטרה התערב לכאורה לטובתו של קובי כחלון, אחיו של יו"ר "כולנו" משה כחלון, בפרשת שחיתות בה מעורב כחלון (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קובי כחלון (צילום: כיכר השבת)

המחלקה לחקירות שוטרים בודקת האם ניצב במשטרה התערב לכאורה לטובתו של משה כחלון, אחיו של יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון, בפרשת שחיתות שהתנהלה כנגד כחלון.

כנגד קובי כחלון, סגן ראש העיר ירושלים הנחשב לפוליטיקאי בעל השפעה ולאחרונה לקח חופשה מתפקידו בעירייה לטובת קמפיין הבחירות של אחיו במפלגת כולנו, התנהלה חקירה ביחידת להב 433 שעסקה בעבירות שחיתות לכאורה מצדו של כחלון בהיותו יו"ר ועדה מקומית לתכנון ובנייה. על פי החשד, כחלון פעל לקדם אינטרסים של יזמים וקבלנים בניגוד לתוכנית בניין עיר.

על פי עדויות במח"ש, כחלון הגיע לחקירה ואמר לחוקרים כי הוא חבר של אותו ניצב. לפני סיום החקירה התקבל במח"ש מידע על כך שהניצב מתערב לכאורה לטובתו של כחלון ומנסה להוביל את צוות החקירה לרדת מההמלצה להעמיד לדין.

חוקרי היחידה הכלכלית מצאו לאחר מכן כי ישנה תשתית ראייתית נגד כחלון והמליצו על העמדתו לדין יחד עם גורמים אחרים.

למרות זאת, ההחלטה הסופית שהועברה לפרקליטות כללה חוות דעת שונה לגמרי עם המלצה לסגור את התיק נגד כחלון מחוסר עניין לציבור.

הניצב מסר בתגובה: "אין כל טעם שאגיב לשטויות הללו".

ממטה מפלגת "כולנו" נמסר בתגובה: "לפני כשנתיים היה קובי כחלון קורבן לניסיון סחיטה על ידי קצין משטרה בפרשת רונאל פישר. לאחר דיווחו של קובי לקציני משטרה בכירים בזמן אמת משמש היום קובי כחלון כעד מרכזי בפרשה כנגד אותו קצין מושחת. קובי כחלון עודכן על ידי המשטרה כי התיק נסגר וכעת ממתינים לסגירת התיק על ידי הפרקליטות. לצערנו, יש גורמים המנסים לעשות שימוש פוליטי ומניפולטיבי על מנת לפגוע במפלגת כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר