מעצרו של "הנעדר" ניב אסרף הוארך ב-3 ימים

בית המשפט האריך את מעצרו של ניב אסרף, בן ה-22 מבאר שבע החשוד כי ביים אירוע חטיפה יחד עם חברו, נגד בקבע בצה"ל. דו"צ: "מאות אלפי שקלים לשווא". צפו (משפט)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בניסן תשע"ה | 03.04.15
ניב אסרף מובא לדיון בהארכת מעצרו (צילומים: רועי ינובסק ואלי מנדלבאום - ynet)

החטא ועונשו: בית המשפט האריך הבוקר (שישי) את מעצרו של ניב אסרף, בן ה-22 מבאר שבע החשוד כי ביים את אירוע החטיפה מאמש יחד עם חברו, נגד בקבע בצה"ל. השניים הובאו מוקדם יותר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם. השניים חשודים בבידוי ראיות, שיבוש הליכי חקירה, הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר.

כזכור, השניים ביימו את חטיפתו של אסרף אמש בידי פלסטינים באזור קריית ארבע. אלפי חיילים ושוטרים ואנשי שירות הביטחון הכללי הוקפצו לחיפושים אחר אסרף. רק לאחר כעשר שעות הם הודו כי האירוע כולו היה מבוים.

החיפושים אחר ניב אסרף, אמש (צילום: סוכנות תצפית)

במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה ומעריכים כי הנזק שנגרם כתוצאה מן החיפושים הנרחבים נאמד במיליוני שקלים. במסגרת החיפושים הוקפצו כוחות צה"ל רבים ובוטלו חופשות חיילים לחג.

דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, אמר הבוקר כי יש סיבה לכעוס הבוקר. "זה חמור מאוד. אני מעריך את הנזק לצה"ל במאות אלפי שקלים".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר אתמול כי אסרף אותר בוואדי בקריית ארבע כשברשותו קופסאות שימורים ושק שינה: "ה'נעדר' וחבריו ביימו חטיפה. הרקע למעשה ייחקר וימוצה הדין עד תום. אנו רואים את מעשה הקונדס בחומרה. בזבוז משאבים וטרטור כלל מערכות הביטחון על אירוע כוזב הינו אירוע חמור ביותר, במיוחד במציאות ביטחונית רגישה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר