דנינו על תקיפת החייל בידי שוטרים: "אירוע חמור בכל קנה מידה"

המפכ"ל יוחנן דנינו הגיע הבוקר לכנרת לעקוב אחר החיפושים אחרי שוטר מג"ב טל קדושים ושיבח את הכוחות. הוא התייחס גם לאירוע שתועד בו נראים שוטרים תוקפים חייל (חדשות)

(צילום וידאו: חטיבת דובר המשטרה; תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ערך ביקור ביחידת השיטור הימי של מחוז צפון, וקיבל סקירה ממפקד מחוז צפון, ניצב זוהר דביר וממפקד שיטור ימי על מבצע החיפושים בכנרת אחר הנעדר בכנרת טל קדושים.

לאחר הסקירה אמר המפכ"ל כי "באנו לבקר את הכוחות שעוסקים מיום קרות התאונה, בחיפושים אחר סמל שני טל קדושים יחד עם הרבה מאוד כוחות, הרבה מתנדבים, חיל הים שנמצא כאן עם כל האמצעים הרלוונטים ואנחנו מנסים בכל כוחנו למצוא את טל".

"אנחנו מאוד מקווים שהחיפושים יעלו פרי במהלך התקופה של הימים הקרובים", הוסיף, "אני הבעתי את הערכתי לכל הכוחות שעוסקים כבר הרבה מאוד זמן יחד עם המתנדבים בצורה מעוררת הערכה במהלך עבודת החיפושים ופעילות החיפושים ביום ובלילה ומכאן אני מביע את הערכתי".

המפכ"ל התייחס גם לסרטון שפורסם, בו מתועדים שוטרים התוקפים חייל צה"ל ואמר כי "צריך להבין שהאירוע הזה הוא אירוע חמור בכל קנה מידה, כך אנחנו מתייחסים אליו, כך התייחסנו בעבר לכל אירועי האלימות ובעניין הזה אמרתי כבר בעבר ואני חוזר על זה בכל פעם יש לנו דרך מאוד ברורה מי שלא יילך בה לא יהיה איתנו.

"לכן השוטר הזה הושעה מיד והשוטר הזה גם יפוטר בהמשך בכפוף לשימוע, אין מקום לשוטרים שכאלה במשטרת ישראל".

"צריך להבין שיש 30,000 שוטרים ו-37,000 מתנדבים שעושים עבודת קודש והמקרים הקיצוניים האלה לא מצביעים ולא מעידים על הכלל, גורמים להרבה מאוד נזק ואנחנו לא ניתן לזה יד. אני אמרתי את זה ואני יחזור ואגיד את זה בכל מקרה ולא משנה באיזה אירוע מדובר", הוסיף דנינו.

המפכ"ל המשיך ואמר כי "באלימות שוטרים יש ירידה יוצאת מן הכלל במספר אירועי האלימות שוטרים, בתיקי מח"ש שנפתחו בשנת 2014, ירדנו מ-1,200 תיקים ל-450 תיקים בשנה. תשימו לב למגמת הירידה אנחנו נמשיך אותה ואנחנו לא ניתן לאירועים מהסוג הזה להפריע לנו בדרך המאוד ברורה שבה הולכת משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר