היום: שרה נתניהו תעיד בפרשת מני נפתלי

שרה נתניהו צפויה להעיד היום בבית הדין לעבודה בתביעה שהגיש אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי ואח"כ תיחקר חקירה נגדית. עוד יעיד: עזרא סיידוף (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
תעיד. שרה נתניהו (צילום: אמיר לוי - פלאש90)

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, צפויה להעיד היום (ראשון), בבית הדין לעבודה בירושלים, במסגרת תביעתו של אב הבית לשעבר, מני נפתלי, נגד מעון ראש הממשלה.

שרה נתניהו תעלה על דוכן העדים, ותמסור את גירסתה ולאחר מכן תיחקר חקירה נגדית על ידי עורכות דינו של נפתלי נאווה פינצ'וק ונעמה לנדא.

על דוכן העדים תטען שרה נתניהו, כי בחודשים האחרונים מנסה מני נפתלי להכפיש את שמה באמצעות הטענות שהשמיע על כך שהיא שותה אלכוהול בכמות מופרזת וכן מתייחסת לא כראוי לעובדי מעון ראש הממשלה.

עוד לפני הגעת נתניהו, יגיע ויעיד עזרא סיידוף, שכיהן בעבר כסמנכ"ל משרד ראש הממשלה, נגדו טען נפתלי כי הבטיח לו שיקבל תקן של עובד מדינה והבטחתו לא קוימה לכאורה.

בדיון הקודם בבית הדין לעבודה הפתיע נפתלי, כאשר המשיך לגלות גם אז פרטים מתוך בית ראש הממשלה: "כשהגעתי למעון גיליתי ששרה נתניהו שותה כמות אלכוהול מטורפת. כשנכנסתי להיות אב בית נחרדתי לראות כמה היא שותה - שלושה בקבוקי שמפניה ביום".

על דוכן העדים אמר נפתלי: "התצהיר שהגשתי, מבהיר מה אני עובר מרגע שהגשתי את התביעה. אני עובר דברים איומים. משפחתי נתונה לאיומים, אומרים שאני גנב, יש כל מיני הכפשות, הייתה פריצה לבית האישי. מכפישים את אבי ברמות מטורפות, ממציאים הטרדות שלא היו ולא נבראו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר