העבריין אסי אבוטבול מאיים: אשבות רעב

ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול שנעצר על ידי המשטרה בפרשת 215 במסגרתה נעצרו ראשי ארגון פשע בחשד לרצח ולמעשים חמורים נוספים, הודיע כי יפתח בשביתת רעב (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול שנעצר על ידי המשטרה בפרשת 215 במסגרתה נעצרו ראשי ארגון פשע בחשד לרצח ולמעשים חמורים נוספים, הודיע כי יפתח בשביתת רעב.

את ההודעה הוא מסר היום (ראשון) לסוהרים בכלא שרון בו הוא מוחזק. את שביתת הרעב יחל החל ממחר בערב. עורך דינו אמר כי הוא החליט לנקוט בפעולה זו בשל התנאים הקשים בהם הוא מוחזק במתקן הכליאה.

עוד טען עורך הדין כי אשתו של מרשו עוברת חוויות קשות בין היתר על ידי כך שהמשטרה עוקבת אחרי ללא הפסק. "שוטרים מגיעים לביתה, במה שהפך לשגרת חייה, ועוקבים אחריה לאן שהיא הולכת למרות שאסי בכלא כבר 12 שנה, נעשה כל ניסיון להפעיל על אסי לחץ מעבר ללחץ המשטרתי הרגיל".

לפני כשבועיים הובא אבוטבול למרפאת כלא השרון שבו הוא כלוא עם חתכים שטחיים בידיו, לאחר שניסה על פי החשד לשים קץ לחייו. היום האריך בית המשפט את מעצרו ב-11 ימים בהסכמת פרקליטו והפרקליטות. לא ברור אם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

אבוטבול נקשר לפרשה 512, במסגרת החשדות לרצח העבריין משה הדס. ובמקביל, הבוקר נעצר חשוד נוסף, ששמו טרם הותר לפרסום, הקשור לרצח והוא יובא היום להארכת מעצרו. אמש הוארך מעצרו של נחמן כהן המעורב גם הוא בפרשה.

עקבותיו של הדס נעלמו בשנת 2000, זמן קצר לאחר ששוחרר מהכלא. במשטרה העריכו מאז שהוא נרצח, אבל גופתו לא נמצאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר