מעצרו של גלעד קליינר ששיבח את מעשה הרוצח שליסל - הוארך ביממה

בית משפט השלום באשקלון האריך ביממה את מעצרו של גלעד קליינר, שנעצר אמש בשנית, לאחר שפרסם הודעות תמיכה ברוצח ישי שליסל ושמחה על מותה של שירה בנקי ז"ל (חדשות, פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך סרוגים)

בית המשפט השלום באשקלון האריך ביממה את מעצרו של גלעד קליינר, החשוד בהפצת הודעה ובה הביע שמחה על מותה של הנערה שירה בנקי ע"ה, שנרצחה בידי ישי שליסל.

החשוד, תושב קריית מלאכי ומשתייך לחסידות חב"ד וידוע בדעותיו הימניות קיצוניות, נעצר אמש בשנית וזאת לאחר שבסוף השבוע פרסם פוסטים ברשת החברתית פייסבוק ובהם דברי הסתה כגד משתתפי המצעד ותמיכה בישי שליסל - שרצח ופצע כמה מהמשתתפים.

הוא נעצר ביום שישי ושוחרר בתנאים מגבילים כולל הרחקה מהפייסבוק, אולם אתמול כאמור בלשי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרו את החשוד בביתו וזאת בגין הפרת תנאי השחרור כפי שנקבעו על ידי בית המשפט.

גורם המעורב בפרשה אומר ל"כיכר השבת" כי במשטרה אישרו לשחררו אך ורק בחלופת מעצר ועתה בודקים זאת.

פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה הבוקר ל"כיכר השבת": "זו צביעות לגביו, זו התנהגות דו פרצופית. כל בנאדם במדינה מתנגד לרצח של שירה בנקי ע"ה ושאף אחד לא יבין אחרת. גלעד אומר דברים מרגיזים וגם אותי אבל השאלה היא לא תוכן הדברים. לא יכול להיות שאחרי מבצע צוק אין עשרות ערבים כתבו נגד חיילי צה"ל וייחלו למותם ולא ראינו מעצרים".

"לא ראינו את הפרקליטות והמשטרה באותם סיפורים ולכן לא ברור לי מדוע דינו של גלעד קליינר שונה. זה לא מסורי ולא חוקי. התחושה שלי היא שהפרקליטות פועלת נגדו בניגוד לחוק", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר