צפו: הלוחמים שחיסלו את המחבל משחזרים

לוחמי יחידת מתפ"א של המשטרה שחיסלו את המחבל שחטף נשק מחייל בקריית גת משחזרים את רגעי הדרמה: "סרקנו את המבנה קומה אחר קומה. חתרנו למגע ונטרלנו את המחבל". צפו (משטרה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הלוחמים שחיסלו את המחבל (וידאו: חטיבת דובר המשטרה)

"הוא כיוון לעברנו את הנשק ואז נטרלנו אותו". כך מספרים לוחמי יחידת מתפ"א ע', י', מ', אשר נטרלו לפני מספר שעות (רביעי) את המחבל בדירת מגורים בה התבצר עם נשק בעיר קרית גת.

האירוע התחיל כשהמחבל חטף את נשקו האישי של חייל באוטובוס לאחר שדקר אותו, נכנס לבניין באזור והתבצר באחת הדירות.

"סיימנו פעילות מבצעית וכשהיינו בדרך הביתה באזור קרית גת, הבנו שיש אירוע חריג" סיפר הלוחם מ'. "הבנו שמחבל עלה למבנה המגורים עם נשק שחטף מחייל. חתרנו למגע וסרקנו את המבנה קומה קומה עד לקומה השלישית".

"זיהיתי דלת פתוחה מעט עם ראש שמציץ החוצה. שאלתי אותו מי אתה והוא ענה לי במבטא כבד: עופו מפה. לוחם נוסף שהיה עמנו זיהה כי יש לו נשק וצעק: יש לו נשק. החשוד סגר את הדלת ואז רצתי בנחישות במדרגות ונעמדתי מול הדלת עם הקנה מופנה לעברה" סיפר אחד הלוחמים.

"לאחר מספר שניות, אותו חשוד פתח את הדלת הפנה אלי את הנשק, הרגשתי סכנה ממשית לחיי, ביצעתי ירי מדוייק לעברו עד לניטרולו. חשוב לציין כי זה מסוג התרחישים עליהם אנחנו מתאמנים ולהם נערכים. ברגע שמרגישים סכנה ממשית לחיי אדם אנחנו חותרים למגע ומנטרלים את האיום. אני שמח שזה נגמר בצורה חלקה ולא נגרם נזק נוסף".

בתוך כך, הותר לפרסום שמו של המחבל שנוטרל: אמג'ד ג'ונדי, בן 20, תושב הכפר יטא מהשטחים שהיה בישראל ללא היתרי שהייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר