ייכנס לכלא?

המחבל אחמד מנאסרה כפר באישום שביצע את הפיגוע

במהלך דיון בבית המשפט הפתיע המחבל בן ה-13 אחמד מנאסרה ובניגוד להערכות בחר לכפור בכתב האישום המייחס לו את ביצוע הפיגוע בפסגת זאב. כעת ככל הנראה יגזר עליו עונש מאסר (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

המחבל אחמד מנאסרה, בן ה-13, הפתיע את הפרקליטות וכפר היום (שלישי), במהלך הדיון בבית המשפט, בכתב האישום שייחס לו את ביצוע הפיגוע בפסגת זאב.

ביממה האחרונה גברו הערכות מצד גורמים המעורבים בתיק, כי מנאסרה יודה באישומים נגדו בפתח משפטו, זאת בכדי שהמשפט יסתיים מוקדם ככל האפשר טרם שיגיע לגיל 14 בחודשים הקרובים, ובכך יחמוק מעונש מאסר, אלא שכאמור מנאסרה הפתיע את הפרקליטות וכפר באישומים, כעת יתנהל משפטו במסלול הרגיל דבר שימשך עד שיעבור את גיל 14.

במהלך הדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים, התפרעו עשרות מפגינים ערבים והפריעו למהלך הדיון, המשטרה נאלצה להשתמש ברימוני הלם על מנת לפזר את המתפרעים.

ערוץ טלוויזיה ערבי פרסם אתמול תיעוד של 10 דקות מחקירתו של מנסארה. בתיעוד נראה החוקר מטיח בו שוב ושוב את האשמות ואת התיעודים המראים את מהלך הפיגוע, עד שמנאסרה נשבר ומודה.

בכתב האישום שהוגש לפני כשבוע וחצי הואשם מנאסרה, בשתי ניסיונות לרצח לאחר שהתברר כי לא דקר בעצמו את היהודים. מכתב האישום שהוגש עולה כי ביום הפיגוע חזר מנאסרה מבית הספר ופגש בבן דודו, חסן מהאני בן ה-15. השניים שוחחו ביניהם על המצב במסגד אל אקצה ועל מצבם של תושבי עזה הרשות הפלסטינית וארגון חמאס. הם החליטו להפוך לשאהידים ולהיהרג כחלק ממלחמה למען הדת.

מנאסרה נטל סכין מעוטרת עם להב של כ-15 ס"מ מארון בחדר השינה של הוריו ויצא לדקור יהודים. בפיגוע, שאירע ב-12 באוקטובר, נפצעו קשה שני ישראלים: נער בן 13 שרכב על אופניו וצעיר בן 21. מנאסרה נפצע מרכב שעבר במקום ובן דודו חוסל במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר