"במרחק של 5 מטר, פתחתי באש"

צפו בתיעוד: שוטרים מחסלים את שני המחבלים בירושלים

בהלה גדולה הבוקר בירושלים שהחלה עם שני מחבלים חמושים שזוהו ליד אוטובוס בצומת רמות, נורו ונמלטו לכיוון תחנת הרכבת הקלה בסמוך לשער שכם, עד שנורו למוות בידי שוטרים • צפו (חדשות)

(צילום: חטיבת דובר המשטרה, ynet, יונתן זינדל - פלאש 90)

בהלה גדולה הבוקר (רביעי) בירושלים שהחלה בדיווחים על חשודים עם נשק ליד אוטובוס בשדרות גולדה מאיר, שמיעת ירי והקמת מחסומים שהסתיימה בחיסול שני המחבלים בסמוך לשער שכם.

הקצין שחיסל את המחבלים סיפר למפכ"ל המשטרה את שאירע: "קיבלנו דיווח על פיגוע ירי באזור רמות, פרסנו כוחות בשטח, אני הייתי באזור רחוב הצנחנים לכיון מרכז העיר, קבלתי דיווח שהרכב החשוד אותר ואיימו על השוטרים בנשק.

"הבחנתי בחשודים יושבים באוטו, הם ניסו לכוון עליי נשק ולירות בי, הוצאתי אקדח במרחק של 5 מטר, פתחתי באש, פגעתי בשניהם. הם ניסו להימלט, הצטרפו אליי ללחימה עוד שוטרים וניטרלנו אותם".

הבהלה החלה הבוקר עם דיווח של נוסעים שהיו באוטובוס אגד בשדרות גולדה מאיר שהבחינו בשני חשודים עם נשק ושמעו ירי. אזרח שהבחין בהמולה עצר את רכבו, רץ לעבר האוטובוס וביצע ירי של כדור בודד לעבר שני חשודים שנמלטו עם רכב מהזירה. לא זוהו פגיעות באוטובוס ולא היו נפגעים.

בעקבות הדיווח על רכב שנמלט, ביצעה המשטרה חסימות בכל האזור והחלו סריקות נרחבות, בנוסף לכוחות הרבים שפרוסים בשטח.

במהלך הסריקות הבחינו שוטרים ברכב העונה לתיאור של הרכב שנמלט משדרות גודלה מאיר, הנע לכיוון רחוב הצנחנים, השוטרים העבירו מיד דיווח לצוותים נוספים שהיו פרוסים בהמשך הדרך.

כמה מאות מטרים לאחר מכן הבחין קצין משטרה שהיה בסמוך לשער החדש ברכב העונה לתיאור, צמצם טווח עד כדי 5 מטרים מהרכב, זיהה את המחבלים כשהם מרימים 2 כלי נשק מסוג קרל גוסטב ומכוונים לעברו, הקצין ביצע ירי לעברם וכוח נוסף שחבר אליו ביצע ירי נוסף והמחבלים נוטרלו.

בזירת הלחימה עם המחבלים זוהה אזרח בן מיעוטים כבן 50 שנפגע מכדור ונבדק האם נפגע מירי השוטרים לעבר המחבלים. כלי הנשק של המחבלים נתפסו.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, מסר כי "הפריסה המבצעית בשטח לצד מיומנות ומקצועיות השוטרים ולוחמי מג"ב, הם שהביאו לניטרול המחבלים ומנעו פיגוע גדול יותר. החתירה למגע של השוטרים בזירות השונות, נחישותם ומסירותם למשימה, מצילה חיים. אנו ממשיכים בפריסת הכוחות הרחבה בעיר למען ביטחון התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר