פרשת השחיתות

ארי הרו, ראש הסגל של נתניהו לשעבר, נחקר באזהרה

הרו נחקר במשך יותר מ-12 שעות אחרי שעוכב לחקירה בנתב"ג עם נחיתתו ממדריד. לאחר שמסר עדות פתוחה, הודיעו לו החוקרים כי הוא נחקר באזהרה. החקירה מתנהלת במסגרת הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו (פלילים)

אלי סניור, ynet | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו וארי הרו, ארכיון (צילום: אלכס קולומויסקי "ידיעות אחרונות)

ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחקר במשרדי להב 433 יותר מ-12 שעות במסגרת הבדיקה שמנהלת המשטרה בעניינו של ראש הממשלה.

הרו עוכב לחקירה בשעה 05:30 בבוקר כשנחת ממדריד בנמל התעופה בן גוריון, ונלקח למשרדי יאח"ה. בתחילה מסר הרו עדות פתוחה, אך בהמשך הודיעו לו החוקרים כי הוא נחקר תחת אזהרה.

חקירתו של הרו מתקיימת ימים ספורים לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט הודיע כי מתקיימת בדיקה בנושא ראש הממשלה נתניהו. הבדיקה המשטרתית התנהלה עד כה תחת איפול כבד, וגם חלקי המידע שפורסמו בכלי התקשורת השונים לא זכו לתגובה או לאישור.

עו״ד רועי בלכר, שמייצג את הרו, אמר כי "מטבע הדברים, הואיל ומדובר בחקירה תלויה ועומדת, איני יכול להתייחס לגופו של עניין".

בדצמבר האחרון נחקר הרו באזהרה במשך שעות ארוכות בחשד שפעל בניגוד עניינים. אז הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים. באותה עת פורסם כי הרו נחשד שפעל באופן שיש בו ניגוד עניינים בקשר לחברה שהייתה בבעלותו ולנושאים נוספים.

החשדות נגד הרו היו אז בגין חשד לביצוע עבירות הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה, ובתום חקירתו נקבעו לו תנאים מגבילים, לרבות מעצר הבית. לפי החשד, מדובר בהתנהלות לא חוקית שבוצעה לכאורה במשך תקופה ארוכה ולא במקרה בודד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר