היום שאחרי

"חומר החקירה של ישי שליסל הועבר לפרקליטות"

המשטרה הודיעה כי סיימה את חקירתו של ישי שליסל שנעצר בשבוע שעבר בתאו בחשד שניסה לפגוע שוב במשתתפי המצעד. החקירה בעניין אחיו שמשתחרר מעצר בית טרם הסתיימה (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המשטרה הודיעה כי הגיע לסיום החקירה בעניינו של ישי שליסל, שנעצר בשבוע שעבר בכלאו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, כלל החומר הועבר לפרקליטות לעיון והחלטה.

ככל הנראה ניסה שליסל לשדל את אחיו מיכאל לפגוע במשתתפי המצעד. מיכאל שליסל הביע את התנגדותו לדברים אך לדברי המשטרה הוא לא היה נשמע מספיק נחרץ ולכן נעצר אף הוא ושוחרר ביום שישי למעצר בית שמסתיים היום

"החקירה בעניינו במשטרה בגין חשד לקשירת קשר לביצוע פשע נמשכת. בסיומה כלל החומר יועבר לפרקליטות", אמר דובר המשטרה בנוגע לאחיו של ישי שליסל. העובדה שמעצרו לא יוארך מלמדת כי ככל הנראה המשטרה לא מצאה תשתית ראייתית מספיקה כדי להגיש נגדו כתב אישום כל שהוא.

גורמים הקשורים למשפחה טענו כי המשטרה הפילה על המשפחה שסובלת גם כך ממעשיו של בנה, את התסכול מהביקורת שספגה המשטרה לאחר שנכשלה ולא הצליחה לעצור את שליסל ברצח שירה בנקי.

האבא שליסל מדבר על התחושות (צילום: עפר מאיר, ynet)

כזכור, עצרה המשטרה ביום רביעי את ישי שליסל המרצה עונש מאסר בכלא. החשד - קשירת קשר לביצוע פשע ותכנון פגיעה במהלך המצעד המתוכנן להתקיים היום בירושלים. שליסל עצור בכלא בשל רצח הנערה שירה בנקי בשנה שעברה.

במשטרה מספרים כי על פי המידע וחומר הראיות שהצטבר אצל חוקרי ימ"ר ירושלים ישי שליסל תכנן, עפ"י החשד, באמצעות וביחד עם אחיו מיכאל, לפגוע במשתתפי המצעד בירושלים ולשבש את מהלך המצעד. למפרע התברר כי האח אמר לשליסל כי הם "ברי פלוגתא" בנושא מה שהובן בטעות על ידי המאזין שמדובר בבני אותה פלוגה. מעצרו של מיכאל הוארך ביום חמישי וכאמור הוא צפוי להסתיים היום מבלי שהמשטרה תבקש להאריך אותו שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר