נעצר עו"ד שהמציא חקירות וסחט לקוחות

המשטרה עצרה עורך דין מהמרכז שגרם ללקוחותיו לשלם לו סכומי כסף גבוהים תמורת סגירת תיקים במשטרה אותם המציא עורך הדין כדי להלחיץ את הלקוחות (חדשות, משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

עורך דין תושב מרכז הארץ נעצר הבוקר (ראשון) על-ידי יחידת ההונאה במשטרת ישראל בחשד לשורה של עבירות, בהן סחיטה באיומים, גניבה בידי מורשה וקבלת דבר במרמה.

על פי החשד, עורך הדין פנה לכמה אנשים וטען בפניהם כי מתנהלות חקירות פליליות נגדם. הוא הציג עצמו כמי שיש ביכולתו להביא לסגירת תיקים תמורת תשלום מתאים.

עורך הדין פעל בצורה מתוחכמת למדי כאשר את המידע שהוא המציא דאג "לשתול" בקרב לקוחות שהיו לו בעבר או אנשים שהכיר וידע שיפנו אליו.

לאחר שהמידע הגיע ליעדו, ה"חשוד" היה פונה לעורך הדין ומספר לו שיחידה מסוימת במשטרה פתחה נגדו בחקירה סמויה. עורך הדין הסביר לחשודים כי יש ביכולתו לפתור את הבעיה. לאחר כמה ימים הוא היה מתקשר ומודיע להם כי הצליח בעזרת הקשרים שלו לגנוז את החקירה נגדם. בתמורה לכל "סגירת תיק" שכזה הוא היה מקבל מכל לקוח אלפי שקלים.

לאחר שהצטברו בידי החוקרים כמה עדויות של מי שטענו כי נפלו קורבן למעשיו, הם עצרו את עורך הדין שיובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר