בשווי 175 אלף

רכשו מטבעות וירטואליים בהונאה ונעצרו

המשטרה עצרה לפני כשבוע שני חשודים בחשד שביצעו 17 מקרים של הונאות במטבעות וירטואליים בסכום של כ- 175,000 שקל. אתמול הוגש נגדם כתב אישום (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יחידה הסייבר של להב 433 עצרה במהלך החודש האחרון שני חשודים (תושבי המרכז והצפון) לחקירה באזהרה בחשד לביצוע 17 הונאות במטבעות וירטואליים בסכום של כ-175 אלף שקלים.

השניים חשודים בביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, חדירה לחומר מחשב, זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לפשע. החקירה התנהלה ביחידת הסייבר בלהב 433.

על פי החשד, אחד החשודים פתח פרופיל פיקטיבי באמצעותו ביקש לרכוש מטבעות וירטואליים לאחר שהוצעו למכירה ברשתות החברתיות. לאחר שהיה מגיע לסיכום על מחיר המטבעות, פנה לחשוד השני שהיה מכין עבורו אסמכתא בנקאית מזויפת, אותה היה מעביר למוכר כאישור על העברת התשלום, ובתמורה היה מקבל את המטבעות שרכש.

עם מעצרם של החשודים, ערכו חוקרי יחידת הסייבר חיפוש לשם תפיסת אמצעי אחסון דיגיטליים ומיצוי הראיות הנדרשות לגיבוש החשד.

החשודים הובאו אתמול לדיון בעניינם בבית משפט השלום באשקלון, במהלכו הוגש נגדם כתב אישום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל. בנוסף, בית המשפט נעתר לבקשת התביעה המשטרתית, וקבע כי השניים ישהו במעצר בית עד תום ההליכים הפליליים כנגדם.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף עבירות פליליות ולחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לפעילות פלילית הפוגעת באזרחים הנורמטיביים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר