גרסאות סותרות

מהומה ליד צפת: כמה מפגינים יהודים נעצרו

המשטרה עצרה מפגינים יהודים שהפגינו ליד הכפר עכברא הסמוך לצפת בשל גל הטרור. לטענת המפגינים מי שנהג באלימות קשה היו דווקא ערבים שהכו במוטות ברזל (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מפגינים הערב בהפגנה יו"ש (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

לפני זמן קצר בסמוך לכניסה לשכונת עכברה בצפת התפתח עימות בין עשרות צעירים שהגיעו למקום חסמו את כביש הגישה באבנים והבעירו צמיג ומשטחי עץ,לבין תושבי השכונה.

על פי הודעת המשטרה, שוטרים שהוזנקו למקום חצצו בין הצדדים ועיכבו 7 צעירים (18-20 רחבי הארץ) חמישה קטינים ושני בגירים, בחשד להפרת הסדר הציבורי.

אלא שעל פי ארגון חוננו, האירוע היה שונה לחלוטין. לדברי הארגון קבוצת מפגינים יהודים הפגינה בצומת הכניסה לכפר עכברה הסמוך לצפת במחאה על הטרור הערבי המשתולל בארץ הותקפה ע"י המון ערבי באבנים ובאלות אך המשטרה עצרה רק את היהודים.

במשטרה טענו כי במהלך הטיפול באירוע שוטר נפצע באורח קל מאבן שהושלכה לעברו, לא נאמר מי היה המיידה. בנוסף נבדקת תלונתו של צעיר שעוכב, על כך שהותקף על ידי חשוד מתושבי השכונה.

עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו מסייע לעצורים. בחוננו מציינים כי ככל הנראה חלק מהעצורים נפגעו מהתקיפה.

מאוחר יותר הודיעה המשטרה כי מדיווח שהתקבל פונו לבי"ח זיו בצפת 2 צעירים שהותקפו ונחבלו במקום בו התפתח העימות עם תושבי השכונה.

המשטרה אף הודיעה כי שוטרי משטרת ישראל שפעלו בשכונת עכברה עצרו צעיר מקומי (שנות ה-20),החשוד בתקיפה ובהחזקת כלי התקפה. העצור נלקח לחקירה בתחנת המשטרה.

הערב נערכו הפגנות בכל חלקי הארץ בשל המצב הביטחוני וגל הטרור שמכה בכבישי יהודה ושומרון וגבה השבוע את חייהם של שלושה בני אדם, שני חיילים ותינוק הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר