חשד לשוחד

עשרה חשודים - בהם שני אישי ציבור בכירים - נעצרו

במסגרת חקירת פרשה חדשה בה מעורבות עבירות שוחד, מרמה והלבנת הון, עצרו הבוקר (שני) חוקרי להב 433 עשרה בני אדם, בהם שני אישי ציבור. תשעה מעורבים נוספים עוכבו לחקירה (חדשות)

(צילום: פלאש 90)

עשרה בני אדם - בהם שני אישי ציבור בכירים, נעצרו הבוקר (שני) לחקירה בידי חוקרי להב 433 בחשד לעבירות שוחד, מרמה והלבנת הון, במסגרת פרשה חדשה. תשעה נוספים עוכבו לחקירה.

מפרטים ראשונים עולה כי החוקרים פשטו גם על משרדי עורכי דין ולשכות ראשי ערים, כאשר בין המעוכבים שני ראשי עיר ועוזר של שר.

החקירה, החלה לפני זמן ממושך כחקירה סמויה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, והבוקר הפכה לחקירה גלויה עם מעצרם של החשודים.

כאמור, הבוקר נעצרו לחקירה 10 חשודים ועכבו 9 מעורבים נוספים, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון, עבירות על פי פקודת מס הכנסה וכן עבירות נוספות. במהלך היום בוצעו על ידי המשטרה עשרות חיפושים וכן התבצעה פעילות אכיפה כלכלית נרחבת.

במשטרה ציינו כי "במסגרת החקירה עלה החשד כי עובדי ציבור בכירים, ביחד עם אחרים, כל אחד על פי חלקו, ביצעו לכאורה עבירות שחיתות תוך מעורבות בעלי השפעה בחברות ממשלתיות ובמוסדות שלטון.

"ממצאי החקירה עולה כי בעלי אינטרסים פעלו כדי לקדם את ענייניהם העסקיים, תוך ביצוע עבירות וכדי להשפיע על מקבלי ההחלטות בחברות ממשלתיות לקדם את ענייניהם.

"כמו כן עלה החשד כי בעלי תפקידים בכירים ברשויות מקומיות ואף במשרדי ממשלה מעורבים לכאורה אף הם בקידום ענייניהם של בעלי האינטרסים בתמורה לשוחד או ממניעים פסולים אחרים".

מהמשטרה נמסר כי "בין המעורבים שעוכבו שני אישי ציבור בכירים בשלטון המקומי". עוד נמסר כי "מדובר בחקירה מורכבת ורחבה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי)".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף עבירות הנוגעות לטוהר המידות הפוגעות באזרחים הנורמטיביים, במדינה, בקופתה ובאמון הציבור במוסדותיה ונבחריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר