התקיפה בחברון

המשטרה: החשודים בתקיפה זומנו לחקירה

במשטרה הגיבו לעימות בין מתיישבים לפלסטינים במהלך השבת בחברון וטענו כי מדובר באירוע אלימות ותקיפה במהלכו מספר חשודים תקפו פלסטיני וחייל. חקירה נפתחה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד פלסטיני)

במשטרה הגיבו באופן רשמי על העימותים בין מתיישבים לפלסטינים במהלך השבת בחברון וטענו כי מדובר באירוע אלימות ותקיפה במהלכו מספר חשודים תקפו פלסטיני וחייל.

על פי הודעת המשטרה עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה שבמהלכה נאספו ממצאים ובוצעו פעולות חקירה ראשוניות. "במהלך הלילה הוגשו תלונות במשטרה על אירוע התקיפה שבעקבותיהן ביצעו חוקרי המשטרה פעולות חקירה מורכבות שהביאו במהרה לאיתור ותפיסה של חומרי וויזואליה המתעדים את האירוע".

מהמשטרה נמסר, כי עוד הלילה פעלו החוקרים לזיהוי ואיתור חשודים המעורבים באירוע וכבר לחלקם נמסרו זימונים להגיע לחקירה.

במסגרת פעולות החקירה שבוצעו נאספו ממצאים, נגבו מספר עדויות ונעשו פעולות לאיתור חשודים נוספים, ומהמשטרה נמסר כי תמשיך לפעול בנחישות במטרה להגיע לחשודים המעורבים באירוע התקיפה ולעוצרם לחקירה.

כזכור, כפי שפורסם אמש ב'כיכר השבת', במהלך השבת האחרונה, התקיימו בחברון מספר עימותים אלימים, בין התושבים היהודים והערבים. הערבים שחררו סרטון בו נראים צעירים יהודים מכים ערבי, עד שהוא נזקק לחילוץ ע"י הצבא, התושבים טוענים, כי הערבים התגרו בהם ושחררו סרטון חלקי.

המשטרה וצה"ל, עצרו את הבחורים היהודים שנראים בסרטון מכים את הערבי, תוך כדי צעקות וקריאות, אחד מהיהודים נראה בסרטון תופס את הערבי בגרון, תוך שהוא מנסה לחנוק אותו.

בשלב זה, כפי שנראה בתיעוד, התפרץ הלוחם מגדוד 51 של גולני בין הצעירים תוך צעקות "זוז", ו"עזוב אותו" עד להרחקתו מהמקום.

בעקבות כך, הבחורים היהודים נעצרו בחשד למעורבות באירועי הפרות סדר. עו"ד איתמר בן גביר שייצג את חלקם הגיע לתחנת המשטרה בשבת בבוקר והם שוחררו בתנאי הרחקה. לטענתם, הערבי התגרה בהם בתחילה כדי שהם יגיבו והאירוע יצולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר