בפשיטה לילית

נעצרו חשודים בהצתת רכב בשמעון הצדיק

בשבוע שעבר מחבלים הציתו, בפעם התשיעית את רכבו של טל ישובייב, המתגורר בשכונת שמעון הצדיק בפעם התשיעית • הלילה עצרה המשטרה שני חשודים בהצתה • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הלילה, בפעילות בלשי תחנם שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי משמר הגבול, נעצרו שני חשודים ערבים שעל פי החשד היו מעורבים בהצתת רכבו של תושב שכונת שמעון הצדיק, טל ישובייב, לפני כשבוע.

לאחר ההצתה כוחות משטרה ערכו באזור סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה. בתום פעילות חקירתית של המשטרה, הלילה נעצרו שני חשודים (28,18) תושבי מזרח ירושלים, בחשד להצתת כלי הרכב. לאחר מעצרם, החשודים הועברו לחקירה בתחנת שלם.

מהמשטרה נמסר "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד כל פורע חוק שיפגע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו".

כזכור, רכבו של ישובייב הוצת בשבוע שעבר, בפעם התשיעית. לאחר שבעבר המשטרה כבר עצרה חשודים בהצתות אך הם שוחררו.

ישובייב ליד אחד מרכביו השרופים, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בראיון לחיים גולדברג ב'כיכר השבת' תיאר יושובייב במעט את הקשיים שהוא חווה, "אותו אדם שאני חושב שהוא שרף לי את הרכב איים עלי כמה שעות לפני שהרכב נשרף. הוא אמר לי: "שרפנו לך רכבים, גם הרכב החדש לא יהיה פה הרבה זמן". אמרתי את זה למשטרה. אחרי השריפה הוא עמד פה, גם אחרי זה הוא צחק, "תראה ת'רכב". אני מנסה לדמיין מה היה קורה אם זה היה רכב של ערבים, תוך דקה היה פה שב"כ, צווים".

"כששומר החומות הסתיים, פה השקט לא חזר. יש פה אירועים יום יום, מקללים ויורקים על היהודים. רק אתמול בבוקר זרקו אבנים על רכב של יהודים שהגיע להתפלל בשמעון הצדיק. כל יום יש פה אירוע, יש פה אנשים שמשליטים טרור, אנטישמים, הם שונאים אותנו רק בגלל שאנחנו יהודים. מה שהיה פה בשומר החומר יחזור ובגדול, לא טיפלו בכלום רק טאטאו הכל מתחת לשטיח זה רק יגדל", אמר ישובייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר