"המכונה" נתפסה

קבלתם הודעה שמציעה סמים? השולח נעצר

מאות אלפי מסרונים נשלחו למכשירי הטלפון של אזרחים תמימים ובהם הצעה לרכוש סמים. היום המשטרה איתרה את "המכונה" ממנה הופצו המסרונים ועצרה חשוד בשליחה (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

מאות אלפי מסרונים נשלחו בחודשים האחרונים למכשירי הטלפון של אזרחים תמימים ובהם הצעה לרכוש סמים. היום (שני) המשטרה איתרה את "המכונה" בה נעשה שימוש להפצת המסרונים ועצרה חשוד העומד מאחורי הפעלתה.

ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 התנהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה במהלכה התחקו החוקרים אחר גורמים שהיו מעורבים בהפצתם של מאות אלפי המסרונים.

בתאריך 13.06 עצרו חוקרי היחידה שלושה חשודים תושבי מרכז הארץ כמי שהיו מעורבים בהפצת המסרונים והפצת הסמים. בעת מעצרם, אף נתפסה ברשותם כמות סמים גדולה.

בהמשך, בתאריך 23.06 הגישה יחידת התביעות בלהב 433 כתב אישום נגד החשודים, מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

על אף היעדר שיתוף פעולה מצד הנאשמים, חוקרי יחידת הסייבר בלהב 433 הצליחו לפני מספר ימים לאתר במחסן באזור מרכז הארץ את המכשיר אשר באמצעותו הופצו הודעות הסחר בסמים.

היום, עצרו חוקרי היחידה את החשוד, תושב העיר פתח תקווה, החשוד כמי שעמד בראש ההתארגנות העבריינית, והיה אחראי על תפעולו של המכשיר ומי שניהל את הפעילות בכללותה.

החשוד, בשנות השלושים לחייו, הועבר לחקירה ביחידת הסייבר בלהב 433 ובהתאם לצורכי החקירה יובא בהמשך היום לדיון בביהמ"ש השלום בראשל"צ לשם הארכת מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה ממשיכה לפעול בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר בנגע הסמים המסוכנים ובכלל זה נגד אמצעי ההפצה והסחר באפליקציות וברחבי המרשתת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר