החשוד נעצר

אימה בירושלים: כיוון נשק על עוברים ושבים בתחנה המרכזית

חשוד - תושב יבנה, הסתובב באזור התחנה המרכזית בירושלים כשהוא מנופף בנשק אל מול העוברים והשבים. השוטרת שעצרה אותו סיפרה: לא לקחתי סיכון ומיד שלפתי את הנשק האישי שלי, דרכתי אותו תוך שאני צועקת לעברו לזרוק את הנשק שהחזיק ולהשתטח על הרצפה" (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (רביעי), בסביבות השעה 7:30, אזרח דיווח לצוות שיטור עירוני של מחוז ירושלים שפעל באזור התחנה המרכזית בירושלים, על חשוד המחזיק בכלי נשק ומכוון אותו לעבר עוברים ושבים שחלפו במקום.

תגובה מהירה של שוטרת מצוות השיטור העירוני שנכח במקום, הביאה לאיתור מהיר של החשוד, ניטרול הסכנה ומעצרו, וכל זאת לאחר שהוא לא נשמע להוראת השוטרת וסירב להוריד את הנשק. רק לאחר שהשוטרת דרכה את נישקה האישי (ללא ביצוע ירי), החשוד חדל ממעשיו ונעצר. מבדיקה שערכו השוטרים התברר כי מדובר ברובה צבע דמוי כלי נשק מסוג M16.

השוטרת רס"ר יובל עדקי שנפצעה לפני כשנה וחצי באורח קשה בפיגוע דריסה בשייח׳ ג׳ראח, ומאז החלימה ושבה לפעילות בשיטור העירוני של מחוז ירושלים, ציינה מיד לאחר המעצר: "במהלך משמרת באזור התחנה המרכזית בירושלים, ניגש אלי אזרח לחוץ ואמר כי באזור התחנה המרכזית מסתובב אדם ומכוון נשק לעבר אזרחים".

"רצתי במהירות למקום יחד עם הפקח שהיה איתי, הבחנתי בחשוד עם מה שנראה כמו נשק אמיתי בידיו. לא לקחתי סיכון ומיד שלפתי את הנשק האישי שלי, דרכתי אותו תוך שאני צועקת לעברו לזרוק את הנשק שהחזיק ולהשתטח על הרצפה".

עוד סיפרה השוטרת: "לצד דריכות ופעולה נחושה ומהירה מחשש שמדובר במפגע, בהתנהלות מולו מיד זיהיתי שמשהו איתו לא כשורה וככל הנראה לא מדובר במחבל. בשלב הזה, החשוד זרק את הנשק הרחקתי אותו ממנו, הוא נעצר ובכך הפסקתי את מעשיו".

החשוד (בשנות העשרים לחייו, תושב יבנה) נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים. חקירת המשטרה נמשכת ונבדק החשד כי המעשה בוצע על רקע רפואי/נפשי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר