"מכה אפורה"

המתחם של ארגון הפשע שהתעלל בלווים נהרס • תיעוד

פרשת "מכה אפורה": לפני מספר חודשים נחשף ארגון פשיעה שהקים בנק הלוואות בריבית והפעיל מסכת טרור ואלימות על לווים שהתקשו בהחזרים, היום, המשטרה הרסה את אחד המבנים • תיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הריסת המבנה (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשלושה חודשים, הותר לפרסום, כי נעצרו 13 חשודים, מארגון פשיעה משפחתי בחשד שהקימו בנק הלוואות בריבית והפעילו מסכת טרור ואלימות על לווים שהתקשו בהחזרים, היום, כוחות משטרה מימ"ר תל אביב יחד עם גורמי העירייה, ליוו את מבצע הריסת מתחם הארגון ברחוב ארבע ארצות בחולון.

במסגרת החקירה התברר כי ראשי ארגון הפשיעה השתלטו על מבואה שלימה של בניין, סגרו אותה בקירות ולוחות מתכת, והקימו בשטח הציבורי של הבניין מתחם לשימושם, תוך הטלת אימה על 16 דיירים במבנה המשותף.

מדובר בפרשה שהרימה מסך מעל ארגון פשיעה שנוהל על ידי שני אחים ואביהם, תושבי חולון, שעסקו במתן הלוואות בריבית מופקעת במסגרת "בנק הלוואות פיראטי" בשוק האפור.

במהלך החקירה הגיעו צוותי החקירה של ימ"ר ת"א ללמעלה מ-200 אזרחים ובני משפחות של חייבים, שנטלו הלוואות ונדרשו לשלם סכומי עתק לכיסוי ההלוואות. על פי החשד, לווים שלא עמדו בהחזרי ההלוואות של מאות אחוזים בשנה, מצאו עצמם במסכת אלימות ואיומים קשה כלפיהם וכלפי בני משפחתם, שהפכו לאמצעי לחץ ולמקור לסחיטת סכומי עתק.

על פי מה שעלה בחקירת המשטרה, השיטה של המשפחה שנחשפה כללה מסכת אלימות ואיומים נגד בני המשפחה המורחבת של החייבים, ירי לבתים, יידוי רימוני הלם, הצתות, ושימוש בכלבי תקיפה מסוכנים. בנסחטים: סב קשיש שנכדו חייב כספים ובעלת גן ילדים שאחיה הסתבך בחובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר