עם אקדח

שדד דוכן פיס בראשון לציון - ונתפס באמצעים טכנולוגיים

אלמוני תושב בית דגן, הגיע לראשון לציון עם אקדח והצליח לשדוד מאות שקלים מהמוכרן, החשוד בשוד נעצר על ידי המשטרה באמצעים טכנולוגיים | בתוך כך, שני חושדים נעצרו בחשד לחטיפה באשדוד (משטרה)

מפעל הפיס | אילוסטרציה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) תושב בית דגן בחשד לשוד דוכן פיס בעיר הסמוכה - ראשון לציון. באשדוד נתפסו שני חשודים בניסיון חטיפה.

שוטרי תחנת המשטרה בראשון לציון פתחו לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת דיווח בדבר אירוע שוד שהתבצע בדוכן פיס בעיר.

השוטרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים מהם עלה כי אלמוני איים על מוכר בדוכן פיס במרכז העיר באמצעות אקדח, שדד מאות שקלים ונמלט מהמקום.

כאמור, השוטרים בצעו פעולות חקירה מואצות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועצרו לחקירה את החשוד - תושב בית דגן בשנות השלושים לחייו, בסיומה נכלא. בי המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון הבא.

בתוך כך, במקרה אחר, אמש נעצרו 2 חשודים בניסיון חטיפה, ניסיון פציעה והחזקת סכין - ברכבם נתפסו אפוד מגן וגרזן.

כוחות המשטרה באשדוד הוזעקו אמש בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה מצעיר, לפיו 2 חשודים חסמו אותו עם רכבם וניסו להכניסו בכוח לתוך הרכב תוך שמנסים לפגוע בו עם סכין, הוא הצליח להימלט מהם לחנות סמוכה ולהזעיק את השוטרים.

שוטרים שהגיעו תוך זמן קצר, פגשו במתלונן והצליחו לעצור את החשודים שעדיין היו בקרבת מקום. בחיפוש ברכבם נתפסו אפוד מגן וגרזן, ועל גופו של אחד מהם נתפס סם מסוכן.

החשודים תושבי אשדוד 18-20, נעצרו כאמור לחקירה בחשד לניסיון חטיפה ופציעה והחזקת סכין, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

"מפרטי החקירה עולה החשד שהרקע לאירוע הנו סכסוך פלילי", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר