מחדר מדריגות

מאבק בעבריינים: כך נתפס בירושלים חשוד בגניבת קולנועית מילד בעל צרכים מיוחדים

ערנותם ותגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, הובילה אמש למעצרו של חשוד בגניבת קלנועית מחדר מדרגות בירושלים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הקלנועית הגנובה שהושבה לבעליה על ידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

חשוד בגניבת קלנועית השייכת לילד עם צרכים מיוחדים מחדר מדרגות של בניין בשכונת פסגת זאב בירושלים נעצר אמש בזכות ערנותם ותגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים זמן קצר לאחר הגניבה.

המעצר התבצע בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשוד שהמעמיס על רכבו קלנועית בשכונת פסגת זאב בירושלים. שוטרי תחנת שפט הגיעו במהירות למקום וזיהו את נהג הרכב כשבחיפוש ברכבו נתפסה הקלנועית.

השוטרים סיכלו את גניבת הקלנועית ולאחר פעילות מבצעית נחושה של שוטרי תחנת שפט, איתרו השוטרים את בעל הקלנועית, ילד בן- 15 עם צרכים מיוחדים, והשיבו לילד את הקלנועית.

החשוד נעצר והועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה, שוחרר בתנאים מגבילים לעצר בית והחקירה נמשכת.

רס''ב יפים פריצרט מפקד מש''ק פסגת זאב בתחנת שפט במחוז ירושלים, מסר: "תחנת שפט של מחוז ירושלים משקיעה משאבים ואמצעים רבים בטיפול בפשיעה ובעבריני הרכוש בפרט. בזכות נחישות השוטרים, נתפס החשוד המעורב בגניבת הקלנועית והיא הושבה לבעליה תוך זמן קצר לאחר שנגנבה בזכות פעילות יסודית ומקצועית של השוטרים. נמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש הכל למען שלום הציבור ורכושו".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר