חשודים נעצרו

מדינה באלימות: נהג העיר לצעירים על תשלום - וחטף מכות

נהג אגד ויתר לשני צעירים שהיכו אותו אחרי שהעיר להם על תשלום ואמר לשוטר שלא יגיש נגדם תלונה. אבל אלו המתינו והיכו אותו בשנית (כבישים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אוטובוס אגד. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שני תושבי קריית עקרון, כבני 15, נעצרו היום (רביעי) בידי משטרת ישראל, בחשד שתקפו באופן חמור פעמיים נהג אוטובוס של חברת אגד כבן 60 ברחובות

שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו היום בחקירה מואצת של המקרה, לאחר שהתקבל דיווח על כך שנהג אגד הותקף באופן חמור בתחנה המרכזית בעיר, על ידי שני בני נוער שנמלטו מהמקום.

מחקירת נסיבות האירוע עלה, כי ככל הנראה שני התוקפים תקפו תחילה את הנהג בשעות הצהריים, לאחר שהעיר להם על אי תשלום עבור הנסיעה, ובתגובה הלמו בראשו עד הגעת ניידת משטרה. אולם הנהג ריחם על השניים וביקש לא להגיש תלונה נגדם כדי לא לפגוע בעתיד שלהם.

כאמור, השניים חזרו לתחנה המרכזית ברחובות, המתינו לנהג ותקפו אותו בשנית, הפעם מחוץ לאוטובוס - באופן שהביא לאשפוזו במרכז הרפואי.

בתוך כך, השוטרים בחנו את אמצעי התיעוד והעדויות, הצליחו לזהות את החשודים במעורבות ובסיום סריקות, אתרו את החשודים ועצרו אותם לחקירה בתחנת המשטרה ברחובות.

מהמשטרה נמסר: "בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, חומרת העבירות והמסוכנות, תבחן המשטרה הבאתם מחר לדיון בבית משפט בבקשה להאריך מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר