19 תיקים נפתחו

14 רישיונות נהיגה נפסלו בפעילות אכיפה בירושלים

משטרת מחוז ירושלים ערכה הלילה פעילות אכיפה ממוקדת, בדגש לאכיפת עבירות תעבורה חמורות ומסכנות חיים, ביניהן נהיגה בהשפעת אלכוהול. נפסלו רישיונותיהם של ארבעה עשר נהגים (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים במהלך הלילה האחרון (שישי), נרשמו עשרות דו"חות בגין עבירות תעבורה המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך.

במהלך פעילות שנערכה ברחבי העיר ירושלים על רקע חגיגות השנה האזרחית החדשה, התמקדו השוטרים באכיפת עבירת נהיגה בהשפעת אלכוהול ועבירות תעבורה חמורות נוספות ונפתחו 19 תיקי תעבורה, מתוכם כנגד 9 נהגים שבדיקתם העלתה כי נוהגים בהשפעת אלכוהול, 5 נהגים שבהגדרתם "נהג חדש" ונתפסו נוהגים ללא מלווה כחוק ו-4 נהגים שנוהגים ללא רישיון.

כך למשל, במהלך פעילות אכיפה בדרך חיים בר לב בירושלים, נעצר רכב לבדיקה בו נוהג תושב העיר בשנות ה-30 לחייו. לאחר שהבחינו השוטרים כי ריח אלכוהול חזק נידף מפיו, בדיקתו במכשיר ה"ינשוף" קבעה כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה פי כמה מהמותר ועומדת על 767 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף. רישיונו של נהג זה נפסל במקום על ידי קצין משטרה ורכבו נגרר אל מגרש האחסנה למשך החודש הקרוב.

במקרה אחר, נעצר רכב לבדיקה בו נוהג צעיר כבן 17. בדיקה של השוטרים העלתה כי זה לא הוציא רישיון נהיגה כחוק מימיו. בתום שימוע שערך קצין משטרה, רכבו נגרר והועבר לאחסנה בהתאם.

ובמקרה נוסף הלילה, עצרו שוטרי מערך התנועה ממחוז ירושלים רכב בו נהג צעיר כבן 21 תושב עין נקובא הסמוכה לירושלים. בדיקת הנהג העלתה כי לא הוציא רישיון נהיגה לרכב מימיו וכי הרישיון שברשותו הנו לאופנוע בלבד. גם רכב זה בו נהג הועבר אל מגרש האחסנה המשטרתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר