מעשים מחרידים

האכילה בכוח ילדים גם כשהקיאו: אישום נגד הגננת שברחה

כתב אישום חריף הוגש היום כנגד הגננת מטירת הכרמל, שברחה בעקבות החקירה נגדה והוסגרה לארץ בסוף השבוע. אלו האישומים (משפט, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בבית משפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום קשה נגד אירנה שקירובה, גננת בת 38 מטירת הכרמל, בגין התעללות בקטינים ותקיפה בנסיבות מחמירות. הגננת ברחה מהארץ לפני כארבע שנים בעקבות החקירה שנפתחה נגדה והוסגרה לישראל ביום שישי האחרון. כך לפי הדיווח ב-ynet.

הגננת ניהלה גן ילדים פרטי בשם "האנייה הקטנה" בטירת הכרמל שהיה בבעלותה. בגן טופלו 22 פעוטות בגין שנה וחצי עד שלוש במהלך שנת הלימודים 2017-2018. על פי כתב האישום בהזדמנויות רבות התעללה הנאשמת בפעוטות עליהם הייתה אחראית.

הנאשמת נהגה להאכיל את הילדים באגרסיביות חרף התנגדותם ולא חדלה גם כשבכו וגם אם הקיאו. במקרים המתוארים בכתב האישום דחפה את ראשם אל תוך הצלחת תוך שהיא לופתת את עורפם בכוח.

הנאשמת נהגה לקשור את ידיהם של פעוטות, להרביץ בישבנם בעוד הם בוכים, ובאחד המקרים כיסתה את ראשו של פעוט בשמיכה כיון שסירב לישון ובהמשך גם תקפה אותו פיזית. כמו כן נהגה הנאשמת לקלל את הילדים בשפה רוסית ולאיים שתכה אותם בחגורה.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים בעניינה. בבקשת המעצר נכתב כי החשש להתחמקות הנאשמת מהליכי המשפט במקרה דנן הינו קונקרטי, בשים לב לעובדה כי היא עזבה את הארץ באוגוסט לקראת סיום חקירתה והיא חזרה ארצה רק לאחר הליך הסגרה ממושך שבמהלכו הייתה עצרו בגיאורגיה, וחרף סירובה להגיע ארצה.

על שמות הקטינים נפגעי העבירה וכל פרט העלול לגלות את זהותם הוטל צו איסור פרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר