צפו בתיעוד

נאטם בית המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בנווה יעקב

כוחות משטרה וצה"ל אטמו הלילה את בית המחבל, עלקם חיירי, שביצע את הפיגוע הרצחני בליל שבת קודש בשכונת נווה יעקב בירושלים • צפו בתיעוד • לא היו אירועים חריגים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |

בהתאם להחלטתהקבינט המדיני ביטחוני, הלילה כוחות משטרה של מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב וצה"ל, פעלו באזור א-טור שבמזרח ירושלים לאיטום בית המחבל, עלקם חיירי, שביצע את פיגוע הירי בליל שבת קודש בשכונה החרדית נווה יעקב שבו נרצחו שבעה בני אדם ונפצעו נוספים.

בית המחבל נתפס עוד בליל הפיגוע על ידי כוחות משטרה ומג״ב שפינו את יושביו וביצעו מעצרים של קרוביו ובני משפחת המחבל.

הלילה בוצע האיטום של כל פתחי הבית לאחר קבלת האישורים הנדרשים ובהוראת הדרג המדיני. הפעילות המבצעית הסתיימה לפנות בוקר ללא אירועים חריגים, ובית המחבל פונה ונאטם.

כזכור,א מש האשים השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, כי: "עשינו דיון לילי וקיבלנו החלטה לאטום את הבית במיידית, מיד באותו לילה, מה שלא עשו בפיגועים הקודמים ולשדר מסר ברור מאוד של הרתעה.

"עבדתי כל הלילה עם השב"כ, הם שלחו חוות דעת ברורה וגם הרמטכ"ל, המפכ"ל וממ"ז ירושלים דורון תורג'מן היו בעד והביאו את כל מה שצריך להביא.

"הדברים האלו נחתו על שולחנה של היועצת המשפטית לממשלה בשמונה בבוקר ואני ציפיתי ששעה אחר כך היא יהיה לנו אישור לאטום את הבית במקום. לתדהמתי עד לרגע זה היא לא מאפשרת לנו לאטום את הבית. בעיניי זה נורא, בעיניי זה לא יכול להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר