צפו בתיעוד

חוליית מחבלים יידתה בקבוקי תבערה לעבר רכבים ונעצרה

יידו בקבוקי תבערה לעבר רכבים בירושלים, ממניע לאומני ונעצרו: בתום חקירה של משטרת ישראל צפויים כתבי אישום נגד ששת החשודים במעשה (חדשות משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בתאריך 16.1 בשעות הערב, יודו מספר בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב שנסעו בכביש ברחוב אשר וינר בירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה והחלו בביצוע סריקות אחר החשודים במעשה. בעקבות המקרה לא היה נזק או נפגעים. בתוך זמן קצר נעצר לחקירה חשוד אחד במעורבות במעשה ע"י שוטרי תחנת עוז.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מספר ימים לאחר מכן, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב חמישה חשודים נוספים בבתיהם. בסה"כ נעצרו לחקירה 6 חשודים, תושבי צור באהר בגילאי 14-17. בחיפוש שנערך בביתו של אחד החשודים, נתפסו ע"י בלשי ימ"ר ירושלים דגלי חמאס שהוחבאו בתקרת חדרו.

מהחקירה בימ"ר ירושלים עולה כי החשודים פעלו כחוליה אחת מאורגנת, עם הכנה וחלוקת תפקידים מוגדרת. מטרתם הייתה לפגוע עם בקבוקי התבערה שהכינו, באוטובוס ישראלי שנסע באזור ממניע לאומני. במסגרת החקירה שולבו חוקרי זיהוי פלילי ומעבדות מז"פ שסייעו בידי חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית כנגד החשודים במעשה.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ"ש מעת לעת עד להשלמת החקירה ומיצויה. עם סיום החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, הוגשו השבוע הצהרות תובע נגד ששת החשודים ומעצרם הוארך שוב בבימ"ש. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתבי אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר