ניסה לדרוס

חייל שעט ברכבו לעבר מפגינים, שלף את הנשק - והחל לאיים

מפגינים טענו כי החייל האיץ לעברם עם משאיתו הצבאית וכמעט דרס שוטר מג"ב. החייל נעצר והועבר להמשך חקירה במשטרה הצבאית (חדשות ארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
רכב צבאי. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

חייל צה"ל נעצר הערב (רביעי) על ידי המשטרה לאחר שנטען כי ניסה לדרוס מפגינים במחלף בית קמה שבדרום, במהלך הפגנה כנגד הרפורמה המשפטית שמובילים שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוקהשמחה רוטמן.

לטענת עדי ראיה שהיו במקום, החייל נסע עם משאיתו הצבאית, וכשהגיע לכיכר הסמוכה למיקום המפגינים - החל להאיץ את המשאית תוך שמנופף בנשקו האישי לעברם.

עדי ראיה נוספים סיפרו כי החייל כמעט וגרם לתאונה כאשר עבר במהירות עם המשאית עליה נהג במרחק סנטימטרים ספורים מכלי רכב שהיה במקום וכי הנהג כמעט ופגע בשוטר שאבטח את המפגינים.

כאשר הגיעה אחת מהמפגינות להתעמת איתו, שלף החייל את נשקו ואיים עליה. שוטרים שהיו במקום עצרו את החייל לתשאול, בסיומו נלקח החייל לחקירה ע"י מצ"ח - משטרה צבאית חוקרת.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר במהלך היערכות למחאה באזור מחלף קמה, הבחינו השוטרים המוצבים במקום במשאית צבאית העומדת באמצע הכביש וחייל שירד ממנה עומד מול המוחים, לאור חסימת הכביש ולטענת המוחים כי החייל איים עליהם, פעלו השוטרים מיד ועיכבו את החייל לחקירה בתחנה, צה"ל עודכן באירוע ומצ"ח בדרכם לקבל אחריות על החייל המעוכב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר