ברביעי: דיון פגרה מיוחד בכנסת נגד החרדים

יו"ר "קדימה" ח"כ שאול מופז יחד עם ח"כ דליה איציק, גייסו 25 חתימות הדרושות לקבלת אישור מיו"ר הכנסת רובי ריבלין לכנס דיון פגרה מיוחד ביום רביעי הקרוב. הדיון יעסוק במצב הכלכלי המידרדר במדינה ו"הגידול באי השיוויון בנטל", או במילים פשוטות יותר: עוד דיון נגד החרדים

ישראל אהרן | כיכר השבת |
מופז. עוד מיזם נגד החרדים (צילום: פלאש 90)

יו"ר "קדימה" ח"כ שאול מופז יחד עם ח"כ דליה איציק, גייסו 25 חתימות הדרושות לקבלת אישור מיו"ר הכנסת רובי ריבלין לכנס דיון פגרה מיוחד ביום רביעי הקרוב. הדיון יעסוק במצב הכלכלי המידרדר במדינה ו"הגידול באי השיוויון בנטל", או במילים פשוטות יותר: עוד דיון נגד החרדים. ·

בקדימה מסבירים כי "הצורך בדיון הדחוף התעורר בעקבות הנתונים שהתפרסמו לאחרונה בהידרדרות במצב התעסוקה במשק והגידול בשיעור האבטלה. נתונים אלו נובעים באופן ישיר מהמדיניות הכושלת של ממשלת נתניהו, שמוסיפה להתגאות בהצלחה כלכלית בזמן שמצבו של מעמד הבניים מדרדר והולך".

עוד אומרים במפלגת מופז, כי "בין הנושאים שעל הפרק ניתן לציין גם את העלאת שיעור המע"מ ב-1%, העלייה במחירים במשק ובמיוחד עליית מחירי המזון והדלק וחוסר השיוויון בחלוקת ההטבות לרכישת דירה". כוונתם לפרסומים על דירות מוזלות לחרדים.

ב"קדימה" תוקפים את הקמפיין הפרסומי של משרד ראש-הממשלה על המצב הכלכלי: "ממשלת ישראל מנותקת לחלוטין מהמציאות במדינת ישראל. הקמפיין הבזבזני בעלות חמישה מילון ש"ח הוא ההוכחה הטובה ביותר לניתוק הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר