נתניהו החליט: הבחירות לכנסת יתקיימו ב-22 לינואר 2013

ראש הממשלה החליט על תאריך מועדף מבחינתו לביצוע הבחירות - יא' שבט תשע"ג. התאריך הראשון היה ב12 לפברואר, אולם יום הבחירות הוקדם עקב יארצייט בחסידות גור. יצויין, כי לא מדובר בתאריך סופי, ולא מן הנמנע שישתנה במהלך הדיונים בכנסת שיתקיימו ביום ראשון הקרוב, לפי דרישות הסיעות השונות.

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום על התאריך המועדף מבחינתו לקיום הבחירות: 22 לינואר 2013 - יא' שבט תשע"ג.

מדברי החוק לפיזור הכנסת עולה כי מועד הבחירות יהיו כאמור ב-22 לינואר.

התאריך הראשוני שבו היו אמורים להיערך הבחירות הוא ב12 לפברואר, אולם עקב כך שהתאריך נופל על יארצייט של אחד מאדמור"י גור, הוחלט להקדים את הבחירות ל22 לינואר.

יצויין, כי לא מדובר בתאריך סופי, ולא מן הנמנע שישתנה במהלך הדיונים בכנסת שיתקיימו ביום ראשון הקרוב, לפי דרישות הסיעות השונות.

כזכור, השבוע, החליט ראש הממשלה נתניהו להקדים את הכנסת וללכת לבחירות: "למדינת ישראל עדיפה מערכת בחירות קצרה, מאשר מערכת בחירות ארוכה שתפגע קשה במדינת ישראל. אחרי ארבע שנים נלך לבחירות" - כך הכריז השבוע (שלישי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ופתח את מערכת הבחירות לכנסת ה-19.

בהודעה שמסר הוא התייחס להישגי הממשלה שבראשותו, וציין כי היא אחת היציבות בעשור האחרון נוכח העובדה שהיא נכנסת לשנתה הרביעית.

למרות היציבות הקואליציונית, נתניהו הבין שלא יוכל להעביר את התקציב והחליט ללכת לבחירות. "למדינת ישראל עדיפה מערכת בחירות קצרה, מאשר מערכת בחירות ארוכה שתפגע קשה במדינת ישראל. אחרי ארבע שנים נלך לבחירות", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר