חודשים לפני הבחירות

ליצמן רואה קדימה: אבקש את משרת שר הבריאות

רובם של חברי הכנסת החרדיים מעדיפים כעת לשמור את הקלפים צמוד לחזה ולא לחשוף את שאיפותיהם המינסטראליות, אך מתברר כי לשם שינוי מצהיר היום סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן כי יבקש בקואליציה הבאה לשמש באותו תפקיד בדיוק, כסגן שר הבריאות (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, גם בקדנציה הבאה? (צילום: פלאש 90)

אמנם חלוקת התפקידים בתוך כל המפלגות הינה משימה לא פשוטה מסובכת, אך בסיעה החרדית יהדות התורה מדובר בעניין מורכב במיוחד מלא בהסכמים ורוטציות.

רובם של חברי הכנסת החרדיים מעדיפים כעת לשמור את הקלפים צמוד לחזה ולא לחשוף את שאיפותיהם המינסטראליות, אך מתברר כי לשם שינו מצהיר הבוקר סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן כי יבקש בקואליציה הבאה לשמש באותו תפקיד בדיוק.

לפני שעה קלה במסגרת הדיונים בוועדת סל התרופות לשנת 2013 הודיע ליצמן כי אמנם אנו רחוקים עדיין משלבי המו"מ הקואליציוני, אך בכוונתו לבקש ממי שעליו יוטל להרכיב את הממשלה הבאה לאפשר לו להמשיך בתפקידי כסגן שר הבריאות. "יש עוד הרבה דברים לעשות במערכת הבריאות" הסביר. "יש רפורמות שהתחלתי וצריך להוציא אל הפועל. אני מעוניין להעביר את הרפורמה בסיעוד וגם לנהל משא ומתן עם האוצר על תקציב קבוע לסל התרופות לשלוש השנים הבאות".

ליצמן הבטיח בנוסף כי למרות תקופת הבחירות לא תיהיה פגיעה חלילה לא בתקציב הוועדה ולא במתן התרופות לאוכלוסיה

כידוע לאחר הבחירות הקודמות ביקש ח"כ הרב יעקב ליצמן שמכוח ההסכמים הפנימיים ביהדות התורה מגיע לו לקבל את התפקיד הבכיר, לקבל את תפקיד יו"ר ועדת הכספים אולם חבריו למפלגה העדיפו למנות לתפקיד הנכסף דווקא את חבר הכנסת הרב משה גפני מתנועת דגל התורה. אולם מתברר כעת כי ליצמן שראה ברכה בעמלו במסגרת התפקיד שקיבל מלכתחילה בלית ברירה, מבקש להמשיך בו ולפעול בתחום הבריאות ואף מעדיף זאת על תפקיד יו"ר ועדת הכספים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר