התבטאות ראשונה

יו"ר ש"ס אלי ישי מכריז: "רק דעת התורה תקבע"

לראשונה מאז פרצה המלחמה על ראשות תנועת ש"ס, היו"ר הנוכחי, אלי ישי, מתבטא בפומבי על הנושא ומצהיר: "דעת התורה תכריע בשאלה, אציית להם". הערב צפויה מועצת חכמי התורה להתכנס ולהכריז על שובו של דרעי לתנועה. שאלת ההנהגה נותרה עדיין פתוחה (חדשות)

קובי ישעיהו | כיכר השבת |
אלי ישי. התבטאות ראשונה (צילום: פלאש 90)

לראשונה מאז פרצה המלחמה על ראשות תנועת ש"ס, היו"ר הנוכחי, אלי ישי, מתבטא בפומבי על הנושא ומצהיר: "דעת התורה תכריע בשאלה, אציית להם".

בתום תפילת שחרית בביתו של מרן הרב עובדיה יוסף, ביקש ישי "להעביר מסר לעם ישראל". ישי אמר לעיתונאים כי "זכות הקיום של תנועת ש"ס היא דעת תורה, זו מועצת החכמים ודעתו של הרב עובדיה יוסף. כל מה שהרב עובדיה יגיד, יחד עם מועצת חכמי התורה, כולנו מחויבים לה.

"זה כוחה של תנועת ש"ס, ובעזרת ה' נעלה גם במנדטים", אמר ישי.

יו"ר ש"ס הוסיף: "דעת התורה תחליט הכל. מה שהרב עובדיה יוסף יגיד יחד עם מועצת חכמי התורה, כולם - ללא יוצא מן הכלל - יבצעו הלכה למעשה".

בראיון למרדכי לביא ברדיו קול ברמה, נשאל ישי מהיכן הוא שואב את כוחותיו בימים מתוחים אלה. ישי השיב: "אני שואב את זה מהאמונה, ומאהבתי למרן. זכיתי להיות צמוד אליו עשרות שנים. זה מורנו ורבנו ולא נזוז ממנו. זה מה שליווה אותנו והביא לנו הצלחות".

באותו עניין, נפגש ישי אמש (שלישי) עם הרב משה יוסף. ישי הגיע למשרדו של הרב משה בשכונת 'בית הכרם' בירושלים שם התקיימה הפגישה.

(צילום: פלאש 90)
ישי בביתו של הרב עובדיה, היום (צילום: קובי ישעיהו)

את הפגישה קיימו הצדדים דווקא בשכונת 'בית הכרם' ולא בביתו של הרב משה יוסף, זאת ככל הנראה במטרה להימנע מסיקור של הפגישה על ידי כלי התקשורת הרבים השוהים בימים האחרונים בסמוך לבית הגר"ע יוסף.

הפגישה של ישי עם הרב משה יוסף הגיעה לאחר שהשר אריאל אטיאס, מי שנטל על עצמו את הפרויקט להשכין שלום ואחדות במפלגה, נפגש שעות אורוכות עם הרב משה יוסף.

עדיין לא ברור האם ישי נפגש עם הרב יוסף בנכוחותו של השר אטיאס, או שאטיאס יצא מלשכת הרב קודם בואו של ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר