ההנהגה החדשה של ש"ס

ראיון ראשון, דרעי: אדאג לחלשים, ישי: אגרש סודנים

חלק מההנהגה החדשה של ש"ס, אריה דרעי ואלי ישי, השתתפו אמש (חמישי) בראיון ראשון ומשותף בערוץ 2 והצהירו: "נתגבר על כל המחלוקות, ננצל את הכוחות המשותפים, אנחנו עושים את זה בשמחה, בשביל שתהיה אחדות" וגם, שטחו את תכניותיהם, ישי: לטפל בבעיית המסתננים, דרעי: לדאוג לחלשים

ישי כהן | כיכר השבת |
(הראיון המשותף. באדיבות חדשות ערוץ 2)

אחדות בש"ס, שני מנהיגי ש"ס אריה דרעי ואלי ישי, הגיעו אתמול לראיון ראשון משותף במהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 2. לאחר ש-12 שנה השניים לא התיישבו יחדיו (מלבד באירוע המתוקשר שלשום)

ממבט ראשון, היה נראה כי השניים יוצאים לקמפיין הבחירות במסר של אחדות ודאגה לחלשים.

הצטרפו לדף הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

דרעי התייחס בתחילת הראיון על המתח שהיה בינו לבין ישי: "אי אפשר להסתיר את מה שהיה בעבר, אנחנו לא מנסים להסתיר את זה, מאתמול התחיל דף חדש. נקודה. ש"ס בהנהגתו של מרן הרב עובדיה יוסף קיבלה את ההחלטה לוותר ואנחנו ויתרנו, זה נכון שבפוליטיקה זה לא מקובל שכך מתחבקים ומתנשקים, אבל ידוע שכך נהוג בתורה".

"אני לא מסתיר שיהיו חילוקי דעות ויהיה קשה אבל אנחנו נתגבר, אנחנו מבוגרים יותר ונסתדר, אני חוזר למערכה הזאת ללא יצרים, ללא נקמה, רק מתוך השאיפה לעבוד ביחד, אין מנצחים ואין מנוצחים, אנחנו יוצאים לדרך עם יצירה חדשה שלא קיימת, כבר עכשיו נשב בביתו של הרב ונתחיל לעבוד, כל הנושאים האחרים יבואו על מקומם בשלום, זה לא משנה מי ראשון, מי שני ומי שלישי".

שר הפנים אלי ישי אמר במהלך הראיון: "כולנו בני אדם- אין אדם שלא טועה, אבל הכל נעשה רק לטובת הציבור קיימת בעיות כלכליות, ביטחוניות, חברתיות, מה שעשינו הוא דבר חשוב, הסתובבנו קצת ברחוב וראינו שמחה עצומה, התחלנו לדבר ולעבוד ביחד.

"לאריה יש יכולות, יש לו ניסיון עצום, נתגבר על כל המחלוקות. נדע לעמוד ביחד, ננצל את הכוחות המשותפים, אנחנו עושים את זה בשמחה, בשביל שתהיה אחדות. נראה לכולם איך כולם עובדים בהרמוניה".

דרעי התייחס למחלוקת מי יוצב במקום הראשון ברשימת ש"ס ומה יהיה הקו של מערכת הבחירות: "לא משנה המנדטים, מי שבראש הוא הרב עובדיה יוסף מדינת ישראל מתחלקת היום לשתי מדינות- אלו שיש להם ואלו שאין להם, אנחנו מייצגים את המדינה של אלו שאין להם, בשביל זה התאחדנו כולם ביחד, הממשלה הבאה שתהיה- תהיה חייבת לייצג בגדול את אלה שאין להם. אם ש"ס בראשות אלי ישי לא הייתה בממשלה הפערים היו גדולים יותר".

צפו בראיון, באדיבות חדשות ערוץ 2

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר