הפוליטיקאי הראשון בשוק מחנה יהודה: חיים אמסלם

כמיטב המסורת של הפוליטיקאים הישראלים, הגיע הבוקר (שלישי) ח"כ הרב חיים אמסלם, יו"ר תנועת 'עם שלם', כשהוא מלווה במאבטח חמור סבר ומספר פעילים, לסיבוב בשוק 'מחנה יהודה'. אמסלם עבר בין הדוכנים בשוק, לחץ את ידי המוכרים והלקוחות וזכה ללא מעט אהדה וגילויי חיבה. גלריה

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אמסלם בשוק, הבוקר (צילומים: פלאש 90)

שוק מחנה יהודה בירושלים, זוכה לעדנה רבה בימי הבחירות בישראל, כאשר מיטב הפוליטיקאים מגיעים אל השוק ועורכים בו סיור מצולם המדמה אהדה והערצה.

הבוקר (שלישי), היה זה ח"כ הרב חיים אמסלם, יו"ר תנועת 'עם שלם', שהיה לפוליטיקאי הראשון שהגיע במערכת הבחירות הנוכחית לסיור בשוק.

אמסלם הגיע כשהוא מלווה במאבטח חמור סבר ומספר פעילים, לסיבוב בשוק, עבר בין הדוכנים, לחץ את ידי המוכרים והלקוחות, הצטלם עם פירות וזכה ללא מעט אהדה וגילויי חיבה.

יריית הפתיחה של הקמפיין למפלגת 'עם שלם' החלה אתמול, כאשר בכניסה לעיר ירושלים נתלה שלט ענק בגודל של 600 מ"ר, עם תמונתו של חיים אמסלם תחת הכיתוב "יהדות מתונה מבית אבא".

בשבוע שעבר, הציג אמסלם את אנשי המפלגה שצפויים להתמודד ברשימתו, בהם: משה צרפתי - מנכ"ל תנועת 'עם שלם' מיום הקמתה, אלוף משנה בחיל האוויר, יזם היי-טק, איש תורה ופרנסה. תמר אבוחצירא - עולה מצרפת, אשת עסקים, פועלת ומעורה בקהילה הצרפתית בישראל. אריאל קונסטנטין - רב בית הכנסת הבינלאומי בתל אביב בת אל וחבר בארגון רבני צהר ומקסים אוקנין - סגן ראש עיריית ערד ומ"מ ראש העיר.

בסוף השבוע פרסם העיתונאי בן כספית טור בעיתון 'מעריב' ובו הצהיר כי הוא תומך באמסלם. "אני תומך באמסלם בכל כוחי", כתב בן כספית, "ברור לי שהאלטרנטיבה האמיתית, המזוקקת, מעוררת התקווה, היא המפלגה של הרב אמסלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר